Hej alle,
Døjede med et bakterie boom i opstarten som gjorde vandet udtydeligt (lignede mælk i akvariet). Det har jeg efterhånden fået styr på. Derimod er der en masse "snask".
nogen bud på hvordan jeg får dette væk? Er det pga. mit flow til overløb ikke er optimalt eller hvad tænker I?
Snask i display tanken
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Re: Snask i display tanken
Hej. Gode fotos 
Jeg har kørt med "snask" i baljen altid. Jeg har ikke nogle mekaniske filtre i (svampe-vat-osv), så vil der komme noget snask. Det genere hverken mig, fisk eller koraller. Hvis du vil minimere det, kan du evt. smide en sok på dit nedløbsvand til sumpen, vat i et sted v et overløb i sumpen eller andet. Du skal jo så bare huske at skifte/rense disse. Der er fler og fler der hopper på "roolmate"(eller hvad den nu hedder...) bølgen. En STOR toiletrulle holder, der køre automatisk....
hvad de dog ikke finder på.......

Jeg har kørt med "snask" i baljen altid. Jeg har ikke nogle mekaniske filtre i (svampe-vat-osv), så vil der komme noget snask. Det genere hverken mig, fisk eller koraller. Hvis du vil minimere det, kan du evt. smide en sok på dit nedløbsvand til sumpen, vat i et sted v et overløb i sumpen eller andet. Du skal jo så bare huske at skifte/rense disse. Der er fler og fler der hopper på "roolmate"(eller hvad den nu hedder...) bølgen. En STOR toiletrulle holder, der køre automatisk....

Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;