Det kræver du bestiller for minimum 250krMathias_C skrev:www.koiimport.dk og hvis du samtidigt skriver dit brugernavn herinde får du forsendelsen gratis
/Magnus

Det kræver du bestiller for minimum 250krMathias_C skrev:www.koiimport.dk og hvis du samtidigt skriver dit brugernavn herinde får du forsendelsen gratis

mon ikke også han kommer op på 250 kr hvis han skal have vetiler osv til et helt setupmastou skrev:Det kræver du bestiller for minimum 250krMathias_C skrev:www.koiimport.dk og hvis du samtidigt skriver dit brugernavn herinde får du forsendelsen gratis![]()
/Magnus

Da jeg overvejede en sådan ventil blev jeg rådet til at bruge en ventil nummeret større f.eks. en 32mm ventil til 25mm rør. Det vil så nok kræve at man har et par 25-32 adaptorer i hver endeMikkel E skrev:Den ventil jeg fik fra koiimporten var ikke nogen succes, de tager rigtig, rigtig meget strøm fra pumpen.

Jeg har en Ocean Runner på 2500 l/t. som retur.Quist87 skrev:Hvor kratig er din retur pumpe ? Jeg tror måske det kan have noget afgøre med det tryk der skal igennem ventilen, det skal kunne åbne for ventilen. Så hvis man bare sørger for at få en kraftig nok pumpevil det måske kunne virke.

Der er masser af knald i de compact-rør. Du skal bare have en passende reflektor bagved.Quist87 skrev:...men har hørt noget med at de ikke skulle give ligeså godt lys udbytte?