DSB i overløbet
- Mikas
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2009
DSB i overløbet
Jeg gider ikk suge skidt op af overløbet hele tiden .
Kan jeg fylde det op med sand og kører det som DSB ?
Kan jeg fylde det op med sand og kører det som DSB ?
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Re: DSB i overløbet
Smid en tunze 6015 derned. Så bundfælder skidtet ikke før i sumpen
SPS : Stability provides succes
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Mikas.
Min balje har kørt siden maj 15. Jeg har endnu ikke suget noget som helst op af overløbskammer
kunne da liiiige være jeg skal prøve det 
Min balje har kørt siden maj 15. Jeg har endnu ikke suget noget som helst op af overløbskammer

Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Min har kørt siden juni 2012. Jeg har heller aldrig suget noget op af overløbet.charlie saltvand skrev:Mikas.
Min balje har kørt siden maj 15. Jeg har endnu ikke suget noget som helst op af overløbskammerkunne da liiiige være jeg skal prøve det
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mikas
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Mit har kørt et par måneder og har et par mm på bunden allerede .
Med returen slukket er det stadig over halvt fyldt med vand.
Prøvede i dag at suge noget af det op men mine hænder er for store
Med returen slukket er det stadig over halvt fyldt med vand.
Prøvede i dag at suge noget af det op men mine hænder er for store

-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
PoulD skrev:Min har kørt siden juni 2012. Jeg har heller aldrig suget noget op af overløbet.charlie saltvand skrev:Mikas.
Min balje har kørt siden maj 15. Jeg har endnu ikke suget noget som helst op af overløbskammerkunne da liiiige være jeg skal prøve det
Så er jeg lidt mere rolig

Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Måske kan du få plads til sådan en fætter her: http://www.akvariebutikken.dk/product/e ... 60-cm-502/" onclick="window.open(this.href);return false;
(findes i forskellige størrelser)
Eller bare et stykke 5/8" elektrikerrør med en slange på (skal så lige suges i gang)
Man kan også lave det således at overløbsrøret kan trækkes op. Dette vil skabe et skyl som det man benytter i den store Bing & Grøndahl, når man har lagt en 12 punds venstredrejet
(findes i forskellige størrelser)
Eller bare et stykke 5/8" elektrikerrør med en slange på (skal så lige suges i gang)
Man kan også lave det således at overløbsrøret kan trækkes op. Dette vil skabe et skyl som det man benytter i den store Bing & Grøndahl, når man har lagt en 12 punds venstredrejet
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
- Mikas
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Akvariet er købt brugt og rørene er desværre limet fast 
Jeg er klar over man kan lave man Georg geoløs løsninger med noget fast rør men tænkte da det ville være noget nemmere hvis jeg bare ku fylde en 20 cm sand i og det så rensede sig selv

Jeg er klar over man kan lave man Georg geoløs løsninger med noget fast rør men tænkte da det ville være noget nemmere hvis jeg bare ku fylde en 20 cm sand i og det så rensede sig selv