VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Ynglende irriterende occelaris
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
Ynglende irriterende occelaris
De knalder hele tiden, og hunnen er et meget stort bæst som sammen med sin tøffelhelt jager lidt med det som kommer dem og anemonen nær. Er der perioder de yngler, eller er de på hele tiden? Vh Dan 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
- Postnummer: 4330 Hvalsø
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager
Re: Ynglende irriterende occelaris
De hygger non stop dog mest ved fuld måne, har du nat/måne lys på?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Næ det er mere om det er non stop, altså om det ene hold æg afløser det andet? Hvis det er tilfældet, tror jeg sgu enten jeg må opgradere, eller kyle en klovn a h til.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
Det er non stop og når det først køre kommer det ene kuld så snart hunnen har æg klar og da det er hannen der passer æg og unger kan en hun med flere hanner godt have mere end et kuld af gangen
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Det er sgu skod! Gid fanden have de liderlige møg dyr!
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Jeg er hverken varulv eller specielt romantisk, men jeg mener at have læst et sted, at fuldmåne forekommer med 29-30 dages mellemrum. Jeg har også læst (flere steder) at klovnfisk typisk gyder med et helt fast interval på 13-15 dage (intervallet kan dog for nogle par variere fra 10-18 dage). Hvordan hænger det sammen?Anden skrev:De hygger non stop dog mest ved fuld måne, har du nat/måne lys på?
@Dan: Du kan måske forsøge dig med, at lave nogle ændringer i miljøet. De fleste individer er fra naturen udstyret med en vis frygt for forandringer og efter sigende gælder dette for klovnfisk i langt højere grad end for mennesker. Så hvis du f.eks. flytter rundt på et eller andet, klistrer et rovfugl klistermærke på forruden eller lign. kan det måske være de taber lysten til at reproducere for en tid. Sandsynligvis må du dog igen ændre et eller andet efter nogle uger. Med mindre naturligvis, du stiller dig nøgen lige foran baljen. I så fald går der nok mindst et par år inden de er trygge nok til at forsøge sig igen

I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Er der nogen form for optræden i denne nøgne form foran baljen? Buggy vuggy, helikopteren ell? Jeg er ikke en særlig go performer, men kan da spise en jacabov og blive madskæv! Der efter må jeg se hvad sker? Er i øjeblikket ved at over fylde min balje lidt med fisk, men klovnene er kolde som jordbæris. Du kunne måske komme forbi til kaffe Poul? Det lyder til din erfaring i nøgendansforanbalje disciplin er helt i top, og du skal være velkommen til at gi det et forsøg! Om ikke andet for at holde det ved lige. Vi har persienner.
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Mjoe, måske ku' jeg sagtens lære chippendales en ting eller to, men sagen er at jeg er sindssygt bange for klovne. Faktisk vil jeg hellere slås med en Titan trigger på 60 cm lige over dens æg end jeg vil i nærheden af en aggressiv klovn.
Med ondt skal ondt fordrives, så jeg foreslår du i stedet tager ud på motorvejen og fanger en af de der uhyggelige klovne der render rundt derude, og propper ham i baljen.
Med ondt skal ondt fordrives, så jeg foreslår du i stedet tager ud på motorvejen og fanger en af de der uhyggelige klovne der render rundt derude, og propper ham i baljen.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Han er jo vand ved siden af min fede dorit! Hun har tænder, den der er bare glad!
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
He he he ....
I fortsætter bare dialogen, så finder jeg lige popcorn frem.... Kæft det er top klasse underholdning!
I fortsætter bare dialogen, så finder jeg lige popcorn frem.... Kæft det er top klasse underholdning!
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev haj
- Reactions:
- 10
PoulD skrev:Jeg er hverken varulv eller specielt romantisk, men jeg mener at have læst et sted, at fuldmåne forekommer med 29-30 dages mellemrum. Jeg har også læst (flere steder) at klovnfisk typisk gyder med et helt fast interval på 13-15 dage (intervallet kan dog for nogle par variere fra 10-18 dage). Hvordan hænger det sammen?Anden skrev:De hygger non stop dog mest ved fuld måne, har du nat/måne lys på?
@Dan: Du kan måske forsøge dig med, at lave nogle ændringer i miljøet. De fleste individer er fra naturen udstyret med en vis frygt for forandringer og efter sigende gælder dette for klovnfisk i langt højere grad end for mennesker. Så hvis du f.eks. flytter rundt på et eller andet, klistrer et rovfugl klistermærke på forruden eller lign. kan det måske være de taber lysten til at reproducere for en tid. Sandsynligvis må du dog igen ændre et eller andet efter nogle uger. Med mindre naturligvis, du stiller dig nøgen lige foran baljen. I så fald går der nok mindst et par år inden de er trygge nok til at forsøge sig igen
Jeg skulle nok have skrevet fuld og ny måne
- niels228
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2014
Man ku godt bruge en "like" knap. Det er jo som Charlie skriver mega underholdende
Akvarier skal vejes i ton.