Jeg kan kun være enig omkring de forrige kommentarer
Hold nu op hvor ser det godt ud
God weekend

bima skrev:Hej Peder.
Jeg kan kun være enig omkring de forrige kommentarer![]()
Hold nu op hvor ser det godt ud
God weekend
Jamen jamen,PederP skrev:Dejligt med en opdatering.
Ser bare sundt og dejligt ud!

Hejsa Pjot,Pjot skrev:Utrolig flott som alltid. Litt morsomt med den lille klovnen, så den ikkje så godt men hadde den en hvit stripe på hodet? Den så ikkje helt nyklekt ut liksom. Dine koraller vokser jo helt villt, det trengs vel litt trimming av tuppene innimellom.

Hej Tonningttkthomsen skrev:Hej Peder
Helt fantastisk billeder, det er et utroligt smukt rev. Hvad er det for en historie med den klovnfisk?
God weekend.
Tonning

Lokalet skulle bruges til børneværelsepalamo123 skrev:Hvorfor nedlukning?

Nix det er pillet ned for snart mange år sidenpalamo123 skrev:Er der slet ikke liv i Pederrevnørds akvarie mere?

1

Tak Kenneth

Tusind tak Carsten(er det Carsten du hedder ? )Seniorreefer skrev: tirs 6. jan 2026 18:11 Spændende projekt må jeg sige. Flot sted at lave hullet. Bliver da mega godt![]()

Kan jeg godt forstå. Ja Carsten hedder jeg. Synes også et akvarie skal have en plads hvor man opholder sig mestpederrevnørd skrev: tirs 6. jan 2026 18:16Tusind tak Carsten(er det Carsten du hedder ? )Seniorreefer skrev: tirs 6. jan 2026 18:11 Spændende projekt må jeg sige. Flot sted at lave hullet. Bliver da mega godt![]()
Midt i det sted vi er mest i hjemmet køkken/alrum, og der var plads.
Vi glæder os
Mvh
Peder

Anders månsson skrev: ons 7. jan 2026 09:56 bare et forslag inden det hele er sat op![]()
Kunne du overveje at lade feks en god meter af akvariet stikke ud i rummet? Så har du en del af akvarie til teknik inde i rummet og en fantastisk rumdeler ud i køkkenet...

Tak Anders

Jeg har det på samme måde. Har tre forbundne sumpe, der alle er hævet fra gulvet.Jeg kan stå op og arbejde i dem når det kræves. Kan ikke ligge på knæ, så der ville være alt for meget der ikke blev lavet som det skal, hvis de var under akvariet..pederrevnørd skrev: ons 7. jan 2026 10:04Anders månsson skrev: ons 7. jan 2026 09:56 bare et forslag inden det hele er sat op![]()
Kunne du overveje at lade feks en god meter af akvariet stikke ud i rummet? Så har du en del af akvarie til teknik inde i rummet og en fantastisk rumdeler ud i køkkenet...
Hej Anders
Jeg ønsker ikke en rumdeler, og jeg har ca 15 M2 til at boltre mig med i “akvarierummet”
Så ikke sump under baljen, men 2 m væk og hævet fra gulvet
Er sgu blevet for gammel til at ligge på knæ under en balje
Mvh
Peder