Tirsdag kom der én mere, så der var 4 små banditter i "fangedragter".
Her torsdag morgen er der 21 i alt

Han æder stadig ikke..... Så måske der stadig er lidt efternølere i kæften på ham?
Go dag.

yes yes, det er vesterbronx parret der yngler, igen
  yes yes, det er vesterbronx parret der yngler, igen   
  denne gang gik han nøjagtigt 30 døgn uden mad..... Det er sgu Ramadan der vil noget.
  denne gang gik han nøjagtigt 30 døgn uden mad..... Det er sgu Ramadan der vil noget. 

charlie saltvand skrev:Hejsa.
@ Jan, jeg tænker min er en "civil war paint" charlice.
Prøv evt. At tjekke denne side ( min farvorit side mht. Id pt)
http://www.neptunescove.net/Chalice_Corals_ID_page.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dér er der en masse FEDE fotos af Charlice koraller og en masse andet
Jeg har et spørgsmål til jer alle.
Fik set og filmet disse labaner i aftes, hvad fanden er det for nogle banditter?
" onclick="window.open(this.href);return false;
[video][/video]
Dem jeg så er ml 4-8 mm lange og har KLARE farver. Rød eller blå. De kommer frem kort tid efter lyset er slukket. Jeg tror selv det er pods af en slags, men denne type har jeg sgu ikke set før???? Har i nogle bud?
Dagens dårlige nyhed. Min super smukke Maxima musling er blevet ædt i løbet af et døgn, nedefra. ØV ØV Øv ØV...

jeg har IKKE pyramidesnegle i baljen?
Hænger det mon sammen med opdagelsen af de små farvede pods? Næppe....
Hygge.

Fodre med levende codpods, fint hakket mysis og artemia (frost)i blandet de mindste reef pearls. Det virker

Fodre med levende codpods, fint hakket mysis og artemia (frost)i blandet de mindste reef pearls. Det virker  

, men nu tror jeg "bare" det er Diatomer/Kisel alger..... døm selv.
 , men nu tror jeg "bare" det er Diatomer/Kisel alger..... døm selv. .... Min næringsindhold i baljen er også lavt og lidt ude af balance...(No3=0,5 og Po4=0.06) . Jeg har købt nyt ro anlæg, høstet en ordentlig røvfuld makro alger og har i dag til middag mørklagt baljen 110%... den får lov at stå mørkt til mandag morgen = ca 42 timer... er spændt på at høre jeres bud på alge ID og også hvordan baljen ser ud mandag morgen.
 .... Min næringsindhold i baljen er også lavt og lidt ude af balance...(No3=0,5 og Po4=0.06) . Jeg har købt nyt ro anlæg, høstet en ordentlig røvfuld makro alger og har i dag til middag mørklagt baljen 110%... den får lov at stå mørkt til mandag morgen = ca 42 timer... er spændt på at høre jeres bud på alge ID og også hvordan baljen ser ud mandag morgen.

) tog presenningen af.
 ) tog presenningen af.

så jeg har et stort forbrug når det ellers bare køre.....= systemet forbruger ca 1.0 Kh i døgnet ved normal drift.
 så jeg har et stort forbrug når det ellers bare køre.....= systemet forbruger ca 1.0 Kh i døgnet ved normal drift.

Skadet acro.
Og så apropos Jones indlæg.
Skadet acro.
Og så apropos Jones indlæg. 

.  Ja, det gror lystigt her. På nær den acro Valida :/. Jeg klipper den i stykker i dag og lægger lidt om i baljen. Fotos følger.
.  Ja, det gror lystigt her. På nær den acro Valida :/. Jeg klipper den i stykker i dag og lægger lidt om i baljen. Fotos følger. 

Og så har jeg lavet en "hætte" til denne sten og sat et par koraller på
Og så har jeg lavet en "hætte" til denne sten og sat et par koraller på   Det er det nye "plastic" frag materiale, det bliver hurtigt dækket af kalkalger
Det er det nye "plastic" frag materiale, det bliver hurtigt dækket af kalkalger 

Aflæggere af mine Sunny D 
Glad Helio
Zoas breder sig meget
Aflæggere af mine Sunny D 
Glad Helio
Zoas breder sig meget  Polypper
Vokser godt
Hysterix i skyggen og store kalk alger
vækstspidser
"sandpapir koral" med gode farver
Blasto
Som det ses står tingene pænt. Jeg døjer dog med alger på bunden igen