Til fodring bruger jeg FaunaMarine >>Ultra MIN D<< og deres LPS fodder. Forfodring er altid en fordel.

.
 . 
  og FEDT hun er så engageret i det hele..... Også nødvendigt da jeg tager til Østrig på fredag.....
 og FEDT hun er så engageret i det hele..... Også nødvendigt da jeg tager til Østrig på fredag.....  

alle polypper stritter og det hele vokser godt
  alle polypper stritter og det hele vokser godt   

Kan kun give Nicki retNicki Henriksen skrev:Fedt med alle de små
Til dit fiske spørgsmål, hold dig fra pictichromis de er nogle sataner, fridmani er meget mildere, kan også holdes flere sammen.
Gramma loreto er også en god fisk jeg også har holdt i par.
Nemateleotris magnifica tror jeg sagtens vil passe ind i din sammensætning kan ikke se hvem der skulle være efter dem.
Mht gylter, ville jeg kigge dem der kaldes flasher og/eller fairy, de er så skide flotte og ikke de hidsige som mange andre gylter

Hvis det skal være vildt, så er der den endnu smukkere Nemateleotris helfrichi (link), men den er til gengæld også dyrere
 Hvis det skal være vildt, så er der den endnu smukkere Nemateleotris helfrichi (link), men den er til gengæld også dyrere 

.
. 

. De gad IKKE bruge det jeg havde bikset sammen.... Selv fisk har smag...he he
. De gad IKKE bruge det jeg havde bikset sammen.... Selv fisk har smag...he he
 ser ud til det kører for dig , lækkert , spændende om de små kardinaler klarer sig i din Heliofungia.
 ser ud til det kører for dig , lækkert , spændende om de små kardinaler klarer sig i din Heliofungia.

Jeg smed 6 stk i sumpen inden jeg tog på ski tur. De lever også alle
Jeg smed 6 stk i sumpen inden jeg tog på ski tur. De lever også alle   
  dér kan jeg kun finde 6 stk ( ud af 16)....
 dér kan jeg kun finde 6 stk ( ud af 16)....

har jo ikke skiftet én liter de sidste 8,5 måned.....
  har jo ikke skiftet én liter de sidste 8,5 måned..... 

også god påske til dig.
 også god påske til dig. 

.
.