Har du ikke en fiskefælde du kan fodre den i?

Lækkert og se det bare kører for dig.
 Lækkert og se det bare kører for dig.

Et par af mine fisk har fået pletter, se anden tråd
Et par af mine fisk har fået pletter, se anden tråd   

.
  . 

en skam med de pletter ven, men det skal nok gå
 en skam med de pletter ven, men det skal nok gå  
 charlie saltvand skrev:Takker Anders, min kære foto YODA
@Dyr..... Ved ikke helt hvad den vil udvikle sig til? Det er en "rest" fra Kenneth/Dinos balje på Istedgade..... Den er lidt grøn/gul nu... Det blir ikke til "radioaktiv" green.... Den har jeg flere af og den er mere "PANG" grøn på hele skiven. Så jeg venter spændt

Det var fedt. Altid en fornøjelse at se andres setup og dele erfaringer med jer andre ansigt til ansigt. Jeg kan jo kun blive klogere af det. Tak for kaf, kage og kig Flemse.
  Det var fedt. Altid en fornøjelse at se andres setup og dele erfaringer med jer andre ansigt til ansigt. Jeg kan jo kun blive klogere af det. Tak for kaf, kage og kig Flemse. 

.
 .  

. 1 kop kaffe 1 zoa
  . 1 kop kaffe 1 zoa   

. Nå spøg til side, men når du finder ud af hvad prisen skal ligge på, må du gerne sige til. Vil da gerne have lidt.
 . Nå spøg til side, men når du finder ud af hvad prisen skal ligge på, må du gerne sige til. Vil da gerne have lidt.
 Og, jeg er jo ikke 20 år mere, så, søvn er ind i mellem en mangelvare....
Og, jeg er jo ikke 20 år mere, så, søvn er ind i mellem en mangelvare.... 

Det forklare jo en del, men du sov da ikke hele tiden
    Det forklare jo en del, men du sov da ikke hele tiden   Der blev da fotograferet lidt ind imellem...
 Der blev da fotograferet lidt ind imellem...

Der er lidt forskel på sunny d og sunny d's den ene er sunny delights og den anden er sunny day, alså bare lige så vi taler samme sprog.
 Der er lidt forskel på sunny d og sunny d's den ene er sunny delights og den anden er sunny day, alså bare lige så vi taler samme sprog.

Hej.Anden skrev:Der er lidt forskel på sunny d og sunny d's den ene er sunny delights og den anden er sunny day, alså bare lige så vi taler samme sprog.
Og sunny d's(delights) er de dyre og de er begge palyzoa's og ik zoa's dvs de er hurtig voksene og aktivt fanger mad/bytte.

stakkel, jeg ved sgu ikke om han får nok at spise mellem yngel pleje perioderne?
 stakkel, jeg ved sgu ikke om han får nok at spise mellem yngel pleje perioderne?
 spændende om ungerne blir til noget denne gang.
 spændende om ungerne blir til noget denne gang.  

.. Du ved jeg er en DUKS! He he
 .. Du ved jeg er en DUKS! He he   . Jeg har sgu ikke lige så meget mod på at eksperimenterer som dig
. Jeg har sgu ikke lige så meget mod på at eksperimenterer som dig   .
. Det er forøvrigt længe side jeg har set dig derinde... ? LOL.
 Det er forøvrigt længe side jeg har set dig derinde... ? LOL.