kommenterer ud fra hvad jeg har hørt andre bekræfte ved flere tilfældige lejligheder.
Både nuværende/tidligere brugere. Private som erhversbrugere.
Så hvem der husker forkert, det kan jeg af gode grunde ikke vide.
Men da den samme klagesang er sunget af andre end mig, så danner der sig en mønster.
Nok om det.
Du forespurgte selv til ændringer/forslag/ting som skulle være anderledes.
Dette kommenterede jeg, ud fra hvad jeg har fået forelagt, ift vores aftale quo mangel på indlæg fra mig og årsagen hertil.
Min holdning til at udfaldet af den gamle sag, som du ofte nævner, er gjort personlig, gider jeg simpelthen ikke køre videre i.
At det argumenteres af og til, er vel ikke anderledes end at de samme personer, kommenterer når noget aktuelt omkring fx
kalkreaktor, rowa osv, kommer på bane. Når noget enten har betydning, eller man har viden om et emne, så kommenterer man jo, hvis man mener det er et svar, på hvad der spørges om.
( enkelte svarer dog med svar, som ikke har noget med spørgsmålet at gøre, men det er så en anden snak

Din/andres holdning til mig, er hvad jeg har kommenteret som værende "fint med mig".
Jeg har garanteret en lang liste af personer som syntes jeg er irriterende eller at jeg er mærkelig. . Hvilket jeg lever fint med. Hvis folk spørger, så får de svar. Ærligt og fra hjertet. Uden at være, eller ihvertfald uden med vilje, at støde folk.
Enkelte personer synes sikkert også at jeg er flink. Ihvertfald min mor

Tror jeg ihvertfald.
Lad nu den forhandlerkrig hvile i fred.
Ingen grund til at vi 2 fylder denne tråd med vores gentagne uenigheder. du har min mail hvis der er behov for yderligere.
Over and out.