De fleste af os frygter det...... Men tænker "det sker ikke her" .
Nu har jeg boet her i området siden april 15' og ikke oplevede at strømmen er gået.
Baljen startede jeg op i maj md. Jeg har siden opstart tænkt, hvad nu hvis strømmen går?

Jeg har derfor ledt efter en form for strøm back up, noget UPS halløj, bil batterier osv.
Jeg holdt hygge-kaffe-snak om saltvand, d20/9 hvor vi var 6 nørder samlet.
Jeg spurgte "hvad gør i ved strøm svigt?" ..... Der blev lidt stille, meget stille.... Jeg fortsatte, " ja, det er noget af det jeg frygter og tænker på". "Der skal jo ikke mange timers stop til før det går galt, jeg har læst om nogle der hælder brintoverilte i vandet" , " men hvad går i?"
Stig Just sagde at han havde nogle UPS enheder stående som han ikke brugte, jeg bød straks ind og sagde jeg var interesseret i sådan en.
Den har jeg så HELDIGVIS stående tilsluttet anlægget nu. TAK STIG

Jeg var helt tilfældigt hjemme da strømmen røg i området (kl9.35) og UPS'en satte straks ind. Jeg har retur pumpen og skummeren sat på. Den har nu kørt 55 min. Dong skriver at de forventer...... Forventer, at der er strøm igen i området kl11.30??? Nu må vi se. Jeg håber UPS'en kan holde så længe, jeg har IKKE testet hvor længe den kan trække retur pumpe og skummer. Krydser ALT hvad jeg har af fingre og tæer her

Hvad gør i andre i området?
Hvad har i andre gjort, forebyggende?
Hygge herfra