"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Hvad er bedst..?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
DennisBS
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 644
Tilmeldt: tirs 20. okt 2009 16:48
14
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2007

Hvad er bedst..?

Indlæg af DennisBS »

Hej Forum...

Ja nu begynder det kedelige vejr jo, og tænker at give fruen en tur sydpå (sammen med mig :GO )

Tænkte at det skulle være egypten, da der er sol til hende og lidt at kigge på for mig i vandet..

Hurgada vs. Sharm el Sheik??
Hvad er jeres meninger/erfaringer mht snorkling

Go dag.
Mvh Dennis
Brugeravatar
FrederikT
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 289
Tilmeldt: ons 25. mar 2009 17:41
15
Postnummer: 8660 Skanderborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Hvad er bedst..?

Indlæg af FrederikT »

Sharm synes jeg. Har været begge steder.
mchr
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 519
Tilmeldt: tirs 13. dec 2011 11:54
12
Postnummer: 8240 Risskov
Saltvand siden?: 2012

Re: Hvad er bedst..?

Indlæg af mchr »

jeg var i sharm i januar, boede på dette hotel: Renaissance Sharm El Sheikh Golden View Beach Resort

Det var rigtigt fint, med et godt rev ved stranden, man kunne være i vandet 5 minutter efter man var stået op af sengen :)
Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1790
Tilmeldt: søn 8. dec 2013 19:15
10
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Re: Hvad er bedst..?

Indlæg af Mic4700 »

Helt klart, Sharm el sheik , har været i Egypten 9 gange nu , både Hurghada og Sharm , men der er klart mest Marine liv i Sharm el sheik , har noget og gøre med beliggenheden i Røde havet , og havstrømmene. :wink:
Vælg et Strandhotel , klart og anbefale.
God tur.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Hvad er bedst..?

Indlæg af PoulD »

Svaret er måske ikke så entydigt. Det afhænger meget af hvad I lægger mest vægt på.
Hvis fruen er til flotte badestrande og det er det der skal vægtes, så er Hurghada bestemt et godt valg. Du finder ikke mange flotte strande ved hotellerne i Sharm, der består kysten overvejende af rev. Derfor er Sharm også bedre til snorkling fra kysten. Der er dog også sindssyg god snorkling ved Hurghada, der skal du bare ud at sejle da alle de flotte rev ligger et stykke fra kysten (der findes en smule rev ved kysten, særligt 20-30 km syd for Hurghada, men de er slet ikke på højde)
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"