Svamp
- niels228
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2014
Re: Svamp
Faktisk var den over vandet allered hos Decocean da jeg købte den og så igen da jeg satte den i baljen.
Jeg havde ikke læst godt nok på lektien men det har de så heller ikke hos forhandleren.
Jeg havde ikke læst godt nok på lektien men det har de så heller ikke hos forhandleren.
Akvarier skal vejes i ton.
- decocean
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4370 Store Merløse
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Store Merløse
- Kontakt:
Re: Svamp
Hej Niels
Beklager du har mistet din svamp.
Alle her i DecOcean er udmærket klar over at svampe ikke må komme over vand. Når vi modtager dem fra troperne, åbner vi dem under vand. Ligeledes pakkes de under vand, når vi sælger dem. Vi sørger desuden for at der ikke er luftlommer med i poserne, så svampen ikke har risiko for luftskader hvis posen vælter. Hvorfor du har fået opfattelsen af det modsatte, forstår jeg ikke.
Beklager du har mistet din svamp.
Alle her i DecOcean er udmærket klar over at svampe ikke må komme over vand. Når vi modtager dem fra troperne, åbner vi dem under vand. Ligeledes pakkes de under vand, når vi sælger dem. Vi sørger desuden for at der ikke er luftlommer med i poserne, så svampen ikke har risiko for luftskader hvis posen vælter. Hvorfor du har fået opfattelsen af det modsatte, forstår jeg ikke.