Sera 275 Luftpumpe støjer meget
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København S.
- Kontakt:
Sera 275 Luftpumpe støjer meget
hej alle
er der nogen derude der har en Sera 275 luftpumpe og kan sige noget om støjniveauet på denne?
jeg har lige købt sådan en til min minifloater, men den larmer temmeligt meget, lyder lidt som en generator der bare står og kører, (selvfølgelig ikke lige så højt), men alligevel temmeligt generende.
har selvfølgelig prøvet at flytte den rundt forskellige steder, men lige meget hjælper det.
hvis dette bare er normalt for denne pumpe, hvad kan så anbefales der er mere lydløst?
mvh Carsten
er der nogen derude der har en Sera 275 luftpumpe og kan sige noget om støjniveauet på denne?
jeg har lige købt sådan en til min minifloater, men den larmer temmeligt meget, lyder lidt som en generator der bare står og kører, (selvfølgelig ikke lige så højt), men alligevel temmeligt generende.
har selvfølgelig prøvet at flytte den rundt forskellige steder, men lige meget hjælper det.
hvis dette bare er normalt for denne pumpe, hvad kan så anbefales der er mere lydløst?
mvh Carsten
Biorb Life 60 Liter Marine
- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Jeg har været igennem et par forskellige mærker - men de begyndte alle at larme efter et stykke tid.
Købte via en aktion her på siden en:
Atman At-704 luftpumpe (2 x 200 L i timen og elektronisk regulerbar)
Den er jeg meget tilfreds med- selv når mit underskab er åbent kan jeg ikke høre den. (den trækker en midifloater)
Jeg gav 200 kr for den - men hvad nyprisen er ved jeg faktisk ikke. Dog vil jeg ikke tøve med at anbefale den.
Købte via en aktion her på siden en:
Atman At-704 luftpumpe (2 x 200 L i timen og elektronisk regulerbar)
Den er jeg meget tilfreds med- selv når mit underskab er åbent kan jeg ikke høre den. (den trækker en midifloater)
Jeg gav 200 kr for den - men hvad nyprisen er ved jeg faktisk ikke. Dog vil jeg ikke tøve med at anbefale den.
100 *100 * 50 cm cube
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Denne her har jeg brugt på en midi http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp ... umper&pg=1
Den siger sku ikke meget.
jeg har også prøvet Atman men syntes de lamer lidt.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- jesper/aarhus
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Struer (7600)
Ja, det er så én af de pumper jeg har oplevet MEGET støj fra. ikke så meget i begyndelsen, men desto mere tid den havde kørt = desto mere larm.Højdepunktet kom, da den pludselig kun leverede luft via det ene udtag....seadooman skrev:Denne her har jeg brugt på en midi http://www.akvanet.dk/nybutik/store.asp ... umper&pg=1

Jeg har absolut intet godt at sige om denne pumpe

(hvorfor det så forekommer mig, at det altid er mig der får mandags-modellerne, ja det er jo så en anden sag....

100 *100 * 50 cm cube
-
- Forhandler
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 1990
- Geografisk sted: 9000 Aalborg