Rabat hos koiimport
Rabat hos koiimport
Når man vil bestille PVC hos koiimport, så er der jo eftersigende rabat ved ordre på over 200 kroner. Rabatten består i gratis porto.
Men hvordan bestiller i for at opnå denne gratis porto ?
Når man går til "kasse"
så kan man vælge betalings form, samt forsendelses form.
Hvis man nu gerne vil betale med Dankort samt opnå denne rabat, skal man så vælge "dankort", samt "afhentning" for at slippe for at betale portoen, som man jo får gratis ved order på over 200 kroner.
Og så bare under Kundeoplysninger i bemærkninger så skrive ens brugernavn på saltvandsforum ?
Hvordan gør i når i skal bestille hos koiimport for at opnå denne rabat ?
På forhånd tak
Men hvordan bestiller i for at opnå denne gratis porto ?
Når man går til "kasse"
så kan man vælge betalings form, samt forsendelses form.
Hvis man nu gerne vil betale med Dankort samt opnå denne rabat, skal man så vælge "dankort", samt "afhentning" for at slippe for at betale portoen, som man jo får gratis ved order på over 200 kroner.
Og så bare under Kundeoplysninger i bemærkninger så skrive ens brugernavn på saltvandsforum ?
Hvordan gør i når i skal bestille hos koiimport for at opnå denne rabat ?
På forhånd tak
- mf
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6100 Haderslev
- Saltvand siden?: 1993
- Geografisk sted: 6100 Haderslev Sønderjylland
fri porto ?
er der mon nogen som har prøvet/ved om det kun er ved køb af pvc, der er fri porto, eller gælder det også ved andet køb ?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7600 Struer
Nu har jeg lige handlet ved koiimport for første gang i mit liv, og det har absolut ikke været en behagelig omgang.
Bestilte forleden dag En del pvc, for ca 1500,- og vi aftalte at jeg kunne få portoen betalt pga den mængde. Det er også fint nok, Men efter at sagerne ikke var ankommet efter 4 hverdage besluttede jeg mig for at ringe og få et track trace nummer så jeg kunne se hvor i verden mit pvc var.
Men det kunne jeg ikke få oplyst, fik blot at vide at det nok skulle komme.
Hmmm, dagen efter ringede jeg igen, for nu var det 5 dage siden sagerne var sendt, og fandt så ud af at det hele var på det lokale posthus og der havde det lagt de sidste 3 dage. Så det var åbenbart sendt uden omdeling.
Ik nok med det, da jeg endelig fik pakket sagerne op var 6 m rør og 3 tankgennemføringerne i forkerte størrelser. vi blev så enige om at jeg sendte det tilbage til ham hvor han så sendte noget nyt, + jeg samme dag bestilte lidt mere på nettet han ligeså godt kunne sende med det andet han ville sende mig. Det jeg bestilte over nettet valgte jeg så at selv betale portoen på så der ikke var noget bøvl der + jeg selv betalte portoen på det jeg sendte retur til ham.
Så blev det fanme igen sendt uden omdeling, selv om jeg har betalt for det på nettet.
Og nu har jeg lige pakket det op, for at opdage at de pvc unioner er sendt i de forkerte størelser.
Er sku ved at være træt af bøvlet der fra. men måske er jeg bare uheldig
Bestilte forleden dag En del pvc, for ca 1500,- og vi aftalte at jeg kunne få portoen betalt pga den mængde. Det er også fint nok, Men efter at sagerne ikke var ankommet efter 4 hverdage besluttede jeg mig for at ringe og få et track trace nummer så jeg kunne se hvor i verden mit pvc var.
Men det kunne jeg ikke få oplyst, fik blot at vide at det nok skulle komme.
Hmmm, dagen efter ringede jeg igen, for nu var det 5 dage siden sagerne var sendt, og fandt så ud af at det hele var på det lokale posthus og der havde det lagt de sidste 3 dage. Så det var åbenbart sendt uden omdeling.
Ik nok med det, da jeg endelig fik pakket sagerne op var 6 m rør og 3 tankgennemføringerne i forkerte størrelser. vi blev så enige om at jeg sendte det tilbage til ham hvor han så sendte noget nyt, + jeg samme dag bestilte lidt mere på nettet han ligeså godt kunne sende med det andet han ville sende mig. Det jeg bestilte over nettet valgte jeg så at selv betale portoen på så der ikke var noget bøvl der + jeg selv betalte portoen på det jeg sendte retur til ham.
Så blev det fanme igen sendt uden omdeling, selv om jeg har betalt for det på nettet.
Og nu har jeg lige pakket det op, for at opdage at de pvc unioner er sendt i de forkerte størelser.
Er sku ved at være træt af bøvlet der fra. men måske er jeg bare uheldig
900 L viewtopic.php?t=10798
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7600 Struer
Ja for ik at sige, de rør jeg modtog i dag lignede noget der var savet af en 6 årig dreng som lige havde gravet dem op af jorden.
Men selfølgelig, de virker da
Men selfølgelig, de virker da
- Vedhæftede filer
-
- DSC09496 (Small).JPG (46.5 KiB) Vist 1246 gange
900 L viewtopic.php?t=10798