Sååå kom der en flot ny sendning ved Henrik Horsens IGEN

5 store koral-øer

Her er lidt billeder af forretning og den nye sendning..bla. Zebrasoma rostratum "sort" 8000.-kr parret.. og lidt koraller..
GOD TUR TIL HORSENS
Mvh Thomas
Ja men du ville jo hellere sidde i kirke, end at tage på tur med gutterne!AndersGS skrev:Rigtig fin sending!
Aftale MadsStarF skrev:næste gang i tager der ned, så må i da gerne lige give et heads up
Efter et massivt vandskift, er kalk algerne gået helt amok. De andre koraller ser også sundere ud nu. Jeg laver et par vandskift mere med triton salt. Kan se polypperne osv er kommet ud igen, så det er posetivtAndersBoerglum skrev:Aftale MadsStarF skrev:næste gang i tager der ned, så må i da gerne lige give et heads up
Hvordan kører din balje pt?
Tror hun var blevet muggen hvis jeg havde aflyst det til fordel for en HorsensturAndersBoerglum skrev:Ja men du ville jo hellere sidde i kirke, end at tage på tur med gutterne!AndersGS skrev:Rigtig fin sending!
Pjat.AndersGS skrev:Tror hun var blevet muggen hvis jeg havde aflyst det til fordel for en HorsensturAndersBoerglum skrev:Ja men du ville jo hellere sidde i kirke, end at tage på tur med gutterne!AndersGS skrev:Rigtig fin sending!