Hvorfor bringer i overhovedet fullframe ind i billedet?

Det har jeg så også.AndersGS skrev: Man kan jo få et pænt stort saltvandsakvarium for deres pris
Sådan max 5000 for et nyt ikke mere eller mindre som jeg skrev i startenAndersGS skrev:Manden vil bruge max 5000,-
Hvorfor bringer i overhovedet fullframe ind i billedet?
han kan købe et meget dyrt semi pro eller et billig pro kamera.det er godt at vide havd man skal kigge efter det er det vi prøver forklare og hvorfor kun et kamera?den_ skrev:Hold nu, manden er nybegynder, så skal han sku ikke købe et semi pro eller et pro kamera.
.
som jeg skrev hvorfor kun et kameradyne skrev:Som jeg læser den til allersidst hvis du vil have et camera der skal tage billeder af mange forskellige ting og masser forskellige steder så er der ikke noget for dig
Det skulle være et rigtig fint kamera. Dog synes jeg at 100 og 1000 serierne er ret små i huset, og de kan hurtigt forsvinde i en halv stor mandehånd. Men til gengæld er Canon generelt ret gode til ergonomiCarsten skrev:Jeg er selv til Nikon, men det skyldes nok mere et tilfælde en et bevist valg.
Hvis jeg i dag skulle ud og købe ville jeg nok kigge på et Canon.
Men det er et svært valg, især når budget er begrænset. men det kan også være en fordel at have et begrænset budget. For der er altid lige en smart lille ting mere på nummeret større/dyrere. Men for langt de fleste er det en ting de aldrig kommer til at bruge.
Gå ud og snak med en forhandler, og mærk kameraet i hånden. Det skal lige godt i din hånd, ellers duer det ikke.
Jeg kiggede på edbpriser.dk og fandt dette her kamera
http://www.edbpriser.dk/digitalkamera/c ... 45607.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det tror jeg vil kunne klare langt de flestes behov.
Og så kan det optage film i HD