eler sådan har jeg forstået det, men må lige se på det igen
 også prøve med lidt mindre

Vil gerne forbi og kigge det en dag, hvor jeg har mulighed for det. Hvis jeg altså må
 Vil gerne forbi og kigge det en dag, hvor jeg har mulighed for det. Hvis jeg altså må 

dog syntes jeg du skal vente til alle algerne er væk
 dog syntes jeg du skal vente til alle algerne er væk  de er et problem lige nu... dem er der ved at være en god del af
 de er et problem lige nu... dem er der ved at være en god del af 

nogle der har erfaringer med Saliferts KH buffer?
  nogle der har erfaringer med Saliferts KH buffer?  

den venter bare på at blive flyttet
 den venter bare på at blive flyttet  
  du kan avt lige sende en PB
 du kan avt lige sende en PB 

men altså hvis folk vil give 50 kroner for en polyp skal de da være fri til det
 men altså hvis folk vil give 50 kroner for en polyp skal de da være fri til det   
  lige nu er der mellem 1-4 polypper på mine zoas
 lige nu er der mellem 1-4 polypper på mine zoas  
  men nu er prisen jo heller ikke så stor
 men nu er prisen jo heller ikke så stor  men de for lov til at vokse til nogle køber dem, eller jeg bestemmer mig for måske selv at beholde dem
 men de for lov til at vokse til nogle køber dem, eller jeg bestemmer mig for måske selv at beholde dem  

og om folk vil købe eller ej, det må være op til dem
 og om folk vil købe eller ej, det må være op til dem 

det er altid en fornøjelse at kunne dele ud af de arter man holder og være med til at gøre hobbyen mere farverig
 det er altid en fornøjelse at kunne dele ud af de arter man holder og være med til at gøre hobbyen mere farverig  så hvis nogle har nogle farverige fragmenter bytter jeg selvfølgelig også gerne
 så hvis nogle har nogle farverige fragmenter bytter jeg selvfølgelig også gerne  Er specielt interesseret i acropora og zoa
 Er specielt interesseret i acropora og zoa 

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=62804
 http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=62804
 så er det ikke helt forgæves arbejde
 så er det ikke helt forgæves arbejde  så vildt fed!
 så vildt fed!  hvis i kan skyde nogle billeder må i meget gerne poste dem
 hvis i kan skyde nogle billeder må i meget gerne poste dem  eller ihvertfald sende dem til mig
 eller ihvertfald sende dem til mig  har været lidt nervøs for om jeg har haft solgt noget der måske ikke har kunne klare sig, det ville jo ikke være så fedt, træls rygte at få jo
 har været lidt nervøs for om jeg har haft solgt noget der måske ikke har kunne klare sig, det ville jo ikke være så fedt, træls rygte at få jo  
  ) , dog lidt mindre end det du købte
 ) , dog lidt mindre end det du købte 

det er godt nok meningen at de skal være lukkede hele tiden og miste farve, ikke?
 det er godt nok meningen at de skal være lukkede hele tiden og miste farve, ikke? 

haha
 haha  

Mega flotte fragmenter.
 Mega flotte fragmenter.  

og mange tak
 og mange tak 

dog ser mine acroporaer og min euphyllia ud til at nyde det, har haft den euphyllia i snart et år, hvor den næsten ikke har vokset, på meget kort tid er dens ene hovede snart 2 helt seperate hoveder
 dog ser mine acroporaer og min euphyllia ud til at nyde det, har haft den euphyllia i snart et år, hvor den næsten ikke har vokset, på meget kort tid er dens ene hovede snart 2 helt seperate hoveder  dog vokser selve "stammen" ikke? er det normalt?
 dog vokser selve "stammen" ikke? er det normalt?  

så skal der måske nok lige laves nyt skab til det, og ellers gøres klar til når engang jeg finder en lejlighed
 så skal der måske nok lige laves nyt skab til det, og ellers gøres klar til når engang jeg finder en lejlighed  

men har på fornemmelsen jeg nok hellere må undlade den blå kirug og nøjes med de andre fisk? eller? :S
 men har på fornemmelsen jeg nok hellere må undlade den blå kirug og nøjes med de andre fisk? eller? :S

tillykke med den.. Så må du snart ud op lejlighedsjagt!
 tillykke med den.. Så må du snart ud op lejlighedsjagt! 

så det bliver forhåbentlig snart
 så det bliver forhåbentlig snart