Det var nok denne tur der for alvor fik pustet til ilden, og grunden til jeg langt om længe fik startet en saltbalje op selv.
Billederne er alle taget i revet ud for Gorgonia Beach Resort, 50km syd for Marsa Alam i Wadi El Gimal nationalparken. Havde desværre kun et kompaktkamera og sådan et plastikhylster med, så kvaliteten kunne nemt ha været bedre.
Stedet er utroligt smukt, når man først kommer væk fra den badende italienske pøbel, der desværre trods flere påbud fra personalet, blev ved med at mosle rundt oven på korallerne, med deres badesko. En skam at flertallet på sådanne steder, på ingen måde respektere naturen.

Stedet var fyldt med meget aggressive sohal kirurger, der gik helt inde på under en halv meter vand. Vi prøvede hele tiden at styre uden om dem, da min kæreste blev lidt panikken over deres adfærd, og jeg da også blev bidt og snittet flere gange på benene. Det var især en større gruppe, der holdt til lige der hvor man gik ud, der lavede ballade, længere ude var der dog ikke de store problemer med dem, hvis blot man holdt armene i ro.
Nå, men here goes: