Korallen i bunden

Hvis det er den A. Millepora som er nederst du mener, så ser den da fin ud.
 Hvis det er den A. Millepora som er nederst du mener, så ser den da fin ud.

men den anden acropora af samme art oppe til venstre er hvis i bunden, hvilket jeg også syntes er mærkeligt, for den har jo så vokset ca. en centimeter nedad
 men den anden acropora af samme art oppe til venstre er hvis i bunden, hvilket jeg også syntes er mærkeligt, for den har jo så vokset ca. en centimeter nedad  og er rør der hvor skyggen er, men så giver det hele jo lidt mere mening
 og er rør der hvor skyggen er, men så giver det hele jo lidt mere mening  

det mærkelige er så bare, at på den med hvide vækst spidser i toppen, er bunden ikke hvid på
 det mærkelige er så bare, at på den med hvide vækst spidser i toppen, er bunden ikke hvid på  men jeg må se hvad der sker, højst sandsynligt er det vækst spidser som i siger, også kan jeg jo kun glæde mig over det kommer på flere og flere af dens spidser
 men jeg må se hvad der sker, højst sandsynligt er det vækst spidser som i siger, også kan jeg jo kun glæde mig over det kommer på flere og flere af dens spidser 

, de er ca. 10 cm over vandet og den ca. 15 cm under vandet
, de er ca. 10 cm over vandet og den ca. 15 cm under vandet  så den har nok den aller bedste plads i de alle 63 liter
 så den har nok den aller bedste plads i de alle 63 liter  der står en grøn acropora på stenen lidt længere ned som man synligt kan se har vokset, siden den blev sat der for ikke så længe siden
 der står en grøn acropora på stenen lidt længere ned som man synligt kan se har vokset, siden den blev sat der for ikke så længe siden