Tak til REEFFARMER for super service. Både vedr. denne handel samt de tidligere.

Nyt LED legetøj
						Nyt LED legetøj

MoG skrev:Hvad kan den dække? Længde bredde dybde..? Kan overhovedet ikke finde noget information om det på hj. Siden.. Måske det er mig der er halvblind!?:)
Men smid lige billeder op når du har fået smidt den Over baljen!

Den skal over et 700 liters hjørneakvarie.....Casper1990 skrev: Og hvilke mål er dit display den skal hænge over ?
Mvh Casper
 ), men derimod været tilfreds med FOWLR akvarier.
 ), men derimod været tilfreds med FOWLR akvarier. ) med primært zoas og andre softies (og så måske lige et par LPS). Så tror lampen rækker til dette behov. Nu må vi se.
 ) med primært zoas og andre softies (og så måske lige et par LPS). Så tror lampen rækker til dette behov. Nu må vi se.
 !
 !  hehe
 hehe
 Hun er jo med til at betale til "belysning" til huset. haha.
 Hun er jo med til at betale til "belysning" til huset. haha.

Det lyder som en noget bedre ordning end den fælleskonto og jeg og fruen har.Casper1990 skrev:SÅ !
Efter lidt snak med konen fik jeg sku en bevilling til at bestille lampen fra fælleskontoenHun er jo med til at betale til "belysning" til huset. haha.

Tak tak.pederrevnørd skrev:Tillykke Jesper,
Ingen på dette forum er ligeglade med teknik - tror vi bedst kan li "ikke at gå ned på udstyr"
Glæder migtil at se baljen
Mvh
Peder

Har lige pakket den ud.......Henrikorg1 skrev:Håber du når at få den hjem så jeg kan se den på lørdag,virker den lige så godt som den ser ud kan det ikke være helt galt.

:D:D
:D:D
Casper1990 skrev:Billeder ?:D:D