Går ud fra at halvdelen af Saltvandsforum kommer lørdag, så der er godt fyldt sikkert! Eller hvad?

Du er ikke den eneste der ærgrer dig... Var i KBH i mandag og tirsdags med bil i håb om den store shoppingtur, men da var han selvfølgelig lukket...nielsk skrev:Vi skal se nogle billeder fra dagen! Øv det er så langt fra Århus ellers var jeg også totalt klar på kaffe og nørdehistorier i timevis.
Det tror jeg også! Jeg skal være tilbage i Dianalund (50 min kørsel fra decocean) kl 13, da jeg skal til 50 års fødselsdag! Tror vist jeg skal overnatte med telt ude foran butikken i natengelquist skrev:I jyder fylder da bare en bil og deler broen, så er I klar til shopping når Carsten slår dørene op.... Men tror vi skal væbne os med tålmodig og holde køkultur, for det trækker vist rigtig mange saltvandsnørder til
Schwensen skrev:Det tror jeg også! Jeg skal være tilbage i Dianalund (50 min kørsel fra decocean) kl 13, da jeg skal til 50 års fødselsdag! Tror vist jeg skal overnatte med telt ude foran butikken i natengelquist skrev:I jyder fylder da bare en bil og deler broen, så er I klar til shopping når Carsten slår dørene op.... Men tror vi skal væbne os med tålmodig og holde køkultur, for det trækker vist rigtig mange saltvandsnørder til
Ja det er jeg osamddurin skrev:- Mere nervøs for at der bliver udsolgt...
Der er nu så dejligt i LøkkenTonny skrev:Det er sgu typisk når man har gået og ventet på dagen så falder det sammen med den weekend hvor man skal i sommer residensen i Løkken... Øv øv.