Keep up the good work Peder

Tusind tak DennisD.Damgaard skrev:Imponerende... det ser jo godt ud som altid.
Keep up the good work Peder
Tak for rosen MarkBingocaller skrev:Verdensklasse som altid! Hvem skal man bestikke for at få lov at komme forbi med saksen hahahahaha
Fandme flot Peder!
Tak Silashellfish skrev:Hvorfor har du ikke været totm på rc endnu?
koivo skrev:nu siger du man er velkommen til at komme forbi bare uden saks, du skulle da lave det i en trailer og køre rundt i landet i stedet så du kunne vise det frem. Det ville sku være klasse.... konen hader dig allerede efter hun så billederne og vil også have en i væggen nu i stedet for et almindelig maleri, men hun er alt for nærig til at betale hvad det koster hehe. så jeg vil starte med mit 128l og så komme tl at købe noget større ved et uheld på et tidspunkt, så kan man jo altid se hvad fremtiden bringer hehe
Haha, jeg er helt enig - vi er langt væk. Men nogle her på SF er rigtig dygtige til at tage billeder(bare ikke mig hehe)hellfish skrev:Jeg synes nu det er meget passende, men du har nok ret i det med billederne, det ville være et paradigme skifte uden lige hvis rc totm fremover blev fremvist med iphone billeder![]()
Er det ikke også noget med det er en det tager rundt og tager billeder af folks akvarier og ikke dem selv? Det ville vist være en stor udgift at flyve herover hehe
Hejsa BennyBenny skrev:Peder du siger bare til, når du skal bruge nogle billeder.
Tusind tak Toni,toni skrev:Det er simpelthen så flot dit akvarium. Elsker sammensætningen af koraller og farver![]()
Giver os andre virkelig noget at leve op til!!!
Tak peter,petersoe skrev:Tilslutter mig heppekoret.
Succes i denne fantastiske hobby beror på 3 parametre; viden, dygtighed og held. Din tilgang til dit rev er til stor inspiration og et bevis på, at man kommer længst ved at satse på de 2 første.
Også fedt at du ikke er nærig med at dele ud af din store erfaring og gode råd. Super gevinst for forum'et.
Respekt og tommelfingre op herfra.
Hilsner
Peter
Hej Peder,peder skrev:Jamen' det går jo glimrende navnebror;-)
Tak min kære ven,nesnej skrev:Det er dejligt at se det køre så fint. Det er simpelthen en helt overdådig balje. Du kan bare det der.
clb skrev:Smukt smukt... Skal jo snart nyde det live![]()
Var sku ved at falde på halen første gang jeg så det,, virkelig kræs
Det ser flot ud på billederne. Ved fra mine egne billeder at det er flottere i virkeligheden så det må være for lækkert.clb skrev:Smukt smukt... Skal jo snart nyde det live![]()
Var sku ved at falde på halen første gang jeg så det,, virkelig kræs
Hejsa Silashellfish skrev:Det lyder godt! Er det med vilje du ikke røber hvilken salt det er ?
hellfish skrev:Bare helt i ordentænkte nok der ikke var noget hemmelighedskræmmeri hehe.. Hvad brugte du før? Det kan da gå hen at blive et et stort arbejde hvis der bliver ved med at være kalkalge boom inde i Don gigant skummer ?
Det er ikke det store problem for Peder med kalkalger i skummeren.hellfish skrev:Bare helt i ordentænkte nok der ikke var noget hemmelighedskræmmeri hehe.. Hvad brugte du før? Det kan da gå hen at blive et et stort arbejde hvis der bliver ved med at være kalkalge boom inde i Don gigant skummer ?
Har lige spurgt hende mht din ide Carsten - den tror jeg du selvtaler med hende om, næste gang dukigger forbi....Carsten skrev:Det er ikke det store problem for Peder med kalkalger i skummeren.hellfish skrev:Bare helt i ordentænkte nok der ikke var noget hemmelighedskræmmeri hehe.. Hvad brugte du før? Det kan da gå hen at blive et et stort arbejde hvis der bliver ved med at være kalkalge boom inde i Don gigant skummer ?
Når de skal fjernes hiver han blot låget af og kommer konen ned i skummeren så hun kan gøre den ren.![]()
Hun fylder ikke så meget
pederrevnørd skrev:Har lige spurgt hende mht din ide Carsten - den tror jeg du selvtaler med hende om, næste gang dukigger forbi....Carsten skrev:Det er ikke det store problem for Peder med kalkalger i skummeren.hellfish skrev:Bare helt i ordentænkte nok der ikke var noget hemmelighedskræmmeri hehe.. Hvad brugte du før? Det kan da gå hen at blive et et stort arbejde hvis der bliver ved med at være kalkalge boom inde i Don gigant skummer ?
Når de skal fjernes hiver han blot låget af og kommer konen ned i skummeren så hun kan gøre den ren.![]()
Hun fylder ikke så meget
![]()
![]()
Tusind tak Jonas,jonas _sandager skrev:pederrevnørd skrev:Har lige spurgt hende mht din ide Carsten - den tror jeg du selvtaler med hende om, næste gang dukigger forbi....Carsten skrev:Det er ikke det store problem for Peder med kalkalger i skummeren.hellfish skrev:Bare helt i ordentænkte nok der ikke var noget hemmelighedskræmmeri hehe.. Hvad brugte du før? Det kan da gå hen at blive et et stort arbejde hvis der bliver ved med at være kalkalge boom inde i Don gigant skummer ?
Hun fylder ikke så meget
![]()
![]()
![]()
Afsindigt flot akvarie, i øvrigt, Peder.
Det er virkelig til at se at du har styr på hvad du laver.