Mine ser lidt triste ud, så jeg tænkte mon i har nogen hemligheder

Hvis du kører med et nogenlunde anerkendt mærke, burde du være dækket ind.jonas _sandager skrev:Må jeg lige spørge hvilket salt I bruger, jer der bare kører med sporstoffer fra vandskift? Det må jo variere lidt hvad der er i fra salt til salt, tænker jeg.
De fleste mærker indeholder sporstoffer så tæt på det naturlige niveau som muligt iflg de oplysninger jeg har.jonas _sandager skrev:Super. Jeg har lige købt dejong til det næste års tid, så så skulle der jo være styr på det.
Jeg tænker at der vel potentielt kan være ret stor forskel på, hvad der kommes i af sporstoffer hos de enkelte producenter, uden at det er noget vi lægger mærke til, da det jo ikke er noget vi tester.
Ret beset er det vel netop i lige netop sporstofferne at saltene adskiller sig. De 'store' stoffer hæver vi jo alligevel op til det niveau, som vi kører vores akvarier ved, og så er der vel kun de usynlige stoffer tilbage at ændre på?
Men du har jo nok helt ret i at de mere anerkendte mærker nok skal have tilsat det nødvendige