eller ser jeg syner?
 eller ser jeg syner?  
 men det ser knald godt ud! :O fortryder jeg smed mit gamle fjernsyn væk

eller ser jeg syner?
 eller ser jeg syner?  

hvor længe har du haft den?
 hvor længe har du haft den?  og gør du noget specielt for at holde den?
 og gør du noget specielt for at holde den? 

Jeg har haft mine fisk i ca. 6 måneder nu, gylten dog kun i 4 måneder. Jeg gør intet specielt for dem, de klarer sig fint ser det ud til.Meller skrev:fedt, ser ud til nogle stykker holder dem i den størrelse akvarie, jeg vil nemlig gerne selv havde en, og tvivler meget om mit akvarie er for lille (63 liter + 25 liter refugium). så det kan måske nok lade sig gøre alligevelhvor længe har du haft den?
og gør du noget specielt for at holde den?

kunne være jeg så skulle prøve mig med sådan en på et tidspunkt
 kunne være jeg så skulle prøve mig med sådan en på et tidspunkt  vil lige havde lidt flere sten og sådan i inden
 vil lige havde lidt flere sten og sådan i inden  så jeg har noget mere de kan gå og pille i
 så jeg har noget mere de kan gå og pille i  du har jo en del mere der kan leve og gemme sig pods i
 du har jo en del mere der kan leve og gemme sig pods i  da du jo har beklædt vægene
 da du jo har beklædt vægene  syntes det ser fedt ud
 syntes det ser fedt ud 

+1AndersBoerglum skrev:Hej Jimmi.
Har lige set dit akvarie ved den ny ejer, og er simpelthen nødt til at rose dig, Jeg har ALDRIG nogensinde set så flot og gennemført akvarie i mit liv. Der er da nok lige lavet de fedeste detaljer!
Forstår ikke hvorfor at det ikke blev månedens akvarie.
Respekt fra mig, og håber at du kommer igen med et lige så fedt projekt engang

Jeg er rørende enig!AndersBoerglum skrev:Hej Jimmi.
Har lige set dit akvarie ved den ny ejer, og er simpelthen nødt til at rose dig, Jeg har ALDRIG nogensinde set så flot og gennemført akvarie i mit liv. Der er da nok lige lavet de fedeste detaljer!
Forstår ikke hvorfor at det ikke blev månedens akvarie.
Respekt fra mig, og håber at du kommer igen med et lige så fedt projekt engang

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=62804
 http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=62804