Den er max ½ cm høj.
Nogen bud på hvad det er?

Selvom det ikke lige er til at se på billedet, har 'tentaklerne' et blåligt skær.
Er det ikke det samme?Carsten skrev: Blot skal du være glad for at det ikke er hverken en glasrose eller pestanemone
Nej bestemt ikkeBobbe88 skrev:Er det ikke det samme?Carsten skrev: Blot skal du være glad for at det ikke er hverken en glasrose eller pestanemone
Nå for fandenBingocaller skrev:Nej bestemt ikkeBobbe88 skrev:Er det ikke det samme?Carsten skrev: Blot skal du være glad for at det ikke er hverken en glasrose eller pestanemone
Pestanemone = https://www.google.dk/search?q=majano&h ... 90&bih=703" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad får dig til at mene at det er en pestanemone?snogen skrev:det er en pest annemone og man skal tage den for det den er
mvh snogen
Okay. Så er det ret sikkert den samme som jeg har. Hvor længe har du haft den? Jeg kan ikke se nogen fangarme på den, når lyset er slukket, men det kan jo også tænkes at den lige skal finde sin plads, før den begynder at jage.IAmNotGr33n skrev:Hahapå størelse med hullet i en femmer
Hmm. Jeg tror ikke umiddelbart det er den. Den kunne godt ligne lidt, men så alligevel ikke. Det er vist også en koldtvandsanemone, så jeg kan heller ikke lige regne ud hvordan der skulle være endt på mine stenhellfish skrev:Prøv og søg på strawberry anemone
Det vil jeg prøve. Sidst jeg kiggede var der stadig lidt lys i stuen, men jeg må prøve at få sendt kæresten tidligt i seng, så der kan blive ordentlig mørklagtIAmNotGr33n skrev:Den har været der i 3 måneder, jeg synes den er super hyggelig, prøv at lyse på den med en lommelygte et par timer efter alt lyset er slukket
Carsten skrev:Hvad får dig til at mene at det er en pestanemone?snogen skrev:det er en pest annemone og man skal tage den for det den er
mvh snogen
Farven er da helt anderledes
Den eneste lighed der er, er formen.snogen skrev:Carsten skrev:Hvad får dig til at mene at det er en pestanemone?snogen skrev:det er en pest annemone og man skal tage den for det den er
mvh snogen
Farven er da helt anderledes
jeg har fået at vide at de her er dem vi kalder pest annemoner Anemonia majano google dem
og de ligner da meget godt ikk