Hvor mange herinde bruger altid beskyttelseshandsker når de ælter/blander de dele sammen?
Jeg må nok være ærlig og sige at jeg ikke har brugt handsker særligt mange gange - men har aldrig oplevet nogen hudproblemer - på trods af at jeg har kontakt allergi overfor andre ting.
http://www.carl-ras.dk/public/dokumenter/catalog/96.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Det må være de samme beskyttelsesregler ved denne lim som ved vores voks.
Grunden til jeg spørger er at jeg lige er købt en del af Aquafairs egen model
http://www.aquafair.de/product_info.php ... hqcm0etvos" onclick="window.open(this.href);return false;
( som virker upåklageligt ! Det er nok den bedste af de billigste efter min mening ) Men den stinker af noget kemisk som sidder i huden længe efter jeg har brugt det.
2-komp. epoxy lim spørgsmål
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
2-komp. epoxy lim spørgsmål
SPS : Stability provides succes
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Re: 2-komp. epoxy lim spørgsmål
Jeg bruger altid handsker når jeg mixer epoxy-massen. Jeg tager kun handsken af, når jeg til sidst skal trykke epoxy'en fast på stenene i akvariet.
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
Er der nogen som har oplevet epoxy eksem/udslæt?
SPS : Stability provides succes
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
Jeg har ikke. Det er dog begrænset hvor meget jeg har brugt det, men de gange jeg har har jeg ikke brugt handsker.
Har brugt Aqua Medic's og Deltec's og har ligeledes kontaktallergi overfor parfume og græs...
Har brugt Aqua Medic's og Deltec's og har ligeledes kontaktallergi overfor parfume og græs...