Jeg kan umiddelbart ikke se noget videre pels... men hvad siger i? er det
 ?
 ?håber ikke blitzen ødelægger billedet..

?
 ?

200x60x60 = 720L
   200x60x60 = 720L
Det tror jeg heller ikke jeg kan!Rasp1977 skrev:Hvis du kan få den med de lilla pletter til at gå i fælden, så tager jeg den da gerne

Jeg kunne nemlig overhovedet ikke finde "liget" , selvom jeg kort tid efter havde alle stenene oppe, ved omlægningen...   Troede det var eremitten der havde konsumeret den lille kardinal.. Men det er jo højst sandsynligt nok krabben!
   Jeg kunne nemlig overhovedet ikke finde "liget" , selvom jeg kort tid efter havde alle stenene oppe, ved omlægningen...   Troede det var eremitten der havde konsumeret den lille kardinal.. Men det er jo højst sandsynligt nok krabben!  Men folk er da stadig velkomne til at byde ind, hvis de har noget at tilføje ..
    Men folk er da stadig velkomne til at byde ind, hvis de har noget at tilføje ..

du ved kun hvad du ville have haft uden krabbenjoekill skrev:Jeg har 2 af disse, den ligner den på dit billede. De gør ingen fortræd og er mest fremme om natten hvor de kradser alger af stenene.
Den største er på størrelse med en femkrone.
http://www.saltvandswiki.dk/wiki/Actaeodes_tomentosus

200x60x60 = 720L
   200x60x60 = 720L
 Så den har nok stået død mellem stenene og er blevet fortæret af krabben.. Det var det jeg mente!
   Så den har nok stået død mellem stenene og er blevet fortæret af krabben.. Det var det jeg mente! 

Ved ikke hvad "mutanten" er blevet så stor af... men det er lige før den sidder og banker på ruden med kloen og slikker sig om munden, når ungerne går forbi akvariet!
    Ved ikke hvad "mutanten" er blevet så stor af... men det er lige før den sidder og banker på ruden med kloen og slikker sig om munden, når ungerne går forbi akvariet!  

men mutanten skal lige forlade hulen! Prøver hver aften at lyse ind med en lommelygte.. Men kan kun se de røde øjne!
  men mutanten skal lige forlade hulen! Prøver hver aften at lyse ind med en lommelygte.. Men kan kun se de røde øjne!