eller dvs. det står helt op til fodpanelet. Der er kun ca. 3cm luft mellem akvarie/skab og væg.  Jeg synes det er noget møg, da det næsten ikke er til at komme til med ledninger osv. Jeg var bl.a. nødt til at klippe stikket til det originale armatur da jeg fik led lampe, fordi der ikke var plads imellem væggen og skabet...  Det irriterer mig faktisk en del... plus det at jeg synes der til tider er meget fugtigt nede i skabet. Planen var at rykke det 5 cm mere ud og montere en blæser ved udluftningshullerne..
    eller dvs. det står helt op til fodpanelet. Der er kun ca. 3cm luft mellem akvarie/skab og væg.  Jeg synes det er noget møg, da det næsten ikke er til at komme til med ledninger osv. Jeg var bl.a. nødt til at klippe stikket til det originale armatur da jeg fik led lampe, fordi der ikke var plads imellem væggen og skabet...  Det irriterer mig faktisk en del... plus det at jeg synes der til tider er meget fugtigt nede i skabet. Planen var at rykke det 5 cm mere ud og montere en blæser ved udluftningshullerne..  MEN!! Nu til spørgsmålet...
Hvis jeg nu tager den 210 liters fodertønde jeg har til at blande saltvand i og smider den 3000liters ekstra pumpe jeg har, i akvariet og pumper så meget som muligt over i ? Altså tømmer næsten hele display tanken, bortset fra måske 10-15 cm vand (der er jo kun to occelaris og en Kauderni i nu) og rykker skab/akvarie forsigtigt?
Skabet er jo ikke med ben, men derimod tykke plader i begge sider der går helt ned. Da det står på et glat trægulv, vil det nok ikke være et problem at trække de måske ca.150-200kg.
Skrækscenariet er jo at skabet splitter ad og akvariet falder på gulvet..

Det skal kun rykkes ca 5 cm ud fra væggen, men jeg er i tvivl. Tænker at så længe man gør det langsomt går det måske... .. så spørgsmålet er .. VILLE I TURDE DET?

Skabet er et originalt Akvastabil skab - uden midterstøtte.

.. langsomt 1 cm af gangen
 .. langsomt 1 cm af gangen 
 Så det er måske dumt tage chancen... nok bedre lige at tage nogle af dem op!
   Så det er måske dumt tage chancen... nok bedre lige at tage nogle af dem op! 

Jeg smed den 3000liters
      Jeg smed den 3000liters