Teco 10 køler og fabriksindstillinger

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

Teco 10 køler og fabriksindstillinger

Indlæg af Jerslev »

Nogen der har erfaringer med at ændre Teco 10 kølerens indstillinger til fabriksindstillinger?
Har været på deres hjemmeside og har fundet en vejledning men kan ikke helt finde de to "metal prongs" som det hedder på hjemmesiden, som jeg skal trykke på?

På forhånd tak
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Jerslev
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 6950

Re: Teco 10 køler og fabriksindstillinger

Indlæg af Jerslev »

fed service fra firmaet
Skrev til dem - en time senere svar fra det italienske firma - blev ikke meget klogere -skrev og bad om illustrationer og 15 minutter senere kom alle de illustrationer, jeg havde behov for, så jeg fik nulstillet til fabriksindstillingerne - så jeg er Teco mand i fremtiden - når man køber mærkevarer er servicen og supporten ofte merprisen værd.
(PS havde været lidt klodset og var kommet til at ændre på nogle forudindstillede parametre i temperaturføleren)
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"