http://webshop.goecker.dk/product/SEKC500R.
Mvh. Michael
Arh - synes nok der var en klokke der ringedeLarsSteen skrev:http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=51771
hvor ofte begynder man paa et faerdig forum,fordi deres ide ikke er helt ny?,hvor ofte har du hört tilbage paa deres ide er dum???søvnig skrev:Syntes ikke jeg blev klogere.
Hvad er det den kan?? Det virker jo mest af alt til at være foto-udstyr
Knap 10.000 er så ikke det jeg kalder en overkommelig pris, for sådan en dims, men det kan da godt være at det blot er mig der er fattig.
VH
Søvnig
Taler du i tunger??ole. skrev:hvor ofte begynder man paa et faerdig forum,fordi deres ide ikke er helt ny?,hvor ofte har du hört tilbage paa deres ide er dum???søvnig skrev:Syntes ikke jeg blev klogere.
Knap 10.000 er så ikke det jeg kalder en overkommelig pris, for sådan en dims, men det kan da godt være at det blot er mig der er fattig.
VH
Søvnig
Jamen så gik det da lige hen og blev personligtole. skrev:LOL det lar jeg dig om med det "bras" du er skribent til
Okay så det er rent fototeknisk? Jamen så må vi da lige se om ikke vi kan få det til at passe en dagkongefisk skrev:@ anders jeg vil godt gi en demo vi kan mødes hos MC så er det nemmere at forstå![]()
Mvh. Michael
jeg gidder ikke höre pa det der hykler pissøvnig skrev:Jamen så gik det da lige hen og blev personligtole. skrev:LOL det lar jeg dig om med det "bras" du er skribent til![]()
At du syntes min hyggehobby på Andeposten.dk er noget "bras" er helt ok med mig. Jeg hæfter mig ved de 2000 læsere vi har som syntes det er fedt.
Desværre syntes du at have fået en ide om at jo mere "sort" man skriver desto mere intellektuelt lyder det. Dette er ikke tilfældet!!!
VH
Søvnig
man kan ikke art bestemme udifra farve jeg kan gaa med pa at en art som regel spiser detsammekongefisk skrev:
@ ole Ikke helt rigtigthvis du ikke styre dit lys, jamen så skaber du jo en ny art hver gang du giver dit bud på hvordan du ser fiskens farve..!
Mvh. Michael
LOL, Hvor er det lige, at jeg er hyklerisk??? Vær sød at uddybe, så jeg kan gøre noget ved mine hykleriske vanerole. skrev:jeg gidder ikke höre pa det der hykler pissøvnig skrev:Jamen så gik det da lige hen og blev personligtole. skrev:LOL det lar jeg dig om med det "bras" du er skribent til![]()
At du syntes min hyggehobby på Andeposten.dk er noget "bras" er helt ok med mig. Jeg hæfter mig ved de 2000 læsere vi har som syntes det er fedt.
Desværre syntes du at have fået en ide om at jo mere "sort" man skriver desto mere intellektuelt lyder det. Dette er ikke tilfældet!!!
VH
Søvnig
ole. skrev:hvor ofte begynder man paa et faerdig forum,fordi deres ide ikke er helt ny?,hvor ofte har du hört tilbage paa deres ide er dum???søvnig skrev:Syntes ikke jeg blev klogere.
VH
Søvnig
Det vælger jeg så at tolke som, at du er løbet tør for argumenterole. skrev:ole. skrev:hvor ofte begynder man paa et faerdig forum,fordi deres ide ikke er helt ny?,hvor ofte har du hört tilbage paa deres ide er dum???søvnig skrev:Syntes ikke jeg blev klogere.
VH
Søvnig