Salt - Hvilket?

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Salt - Hvilket?

Indlæg af Birkefeldt »

TroJanRds skrev:Prøvede det helt billige da jeg startede (no name salte) men ramte tropic marine og brugte det helt ind til jeg skulle flytte mit akvarie for ca 5 mdr siden hvor jeg skulle bruge noget salt rimelig hurtigt og måtte ud og købe og tog det dyreste og det første jeg så og fandt ud af at jeg nemmer kunne holde mine værdier med red sea coral pro når de først er styret ind men vil dog anbefale ik at skifte salt mærke for meget :)
Jeg er også glad for at bruge Red Seas salte. Tidligere brugte jeg Coral Pro (sort bøtte), nu har jeg indkøbt Red sea natural sea salt (blå bøtte) da det ligger tæt på de værdier jeg går går efter.

Mvh
Brugeravatar
Bobbe88
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
13
Postnummer: 3520 Farum
Saltvand siden?: 2012

Re: Salt - Hvilket?

Indlæg af Bobbe88 »

Birkefeldt skrev:
TroJanRds skrev:Prøvede det helt billige da jeg startede (no name salte) men ramte tropic marine og brugte det helt ind til jeg skulle flytte mit akvarie for ca 5 mdr siden hvor jeg skulle bruge noget salt rimelig hurtigt og måtte ud og købe og tog det dyreste og det første jeg så og fandt ud af at jeg nemmer kunne holde mine værdier med red sea coral pro når de først er styret ind men vil dog anbefale ik at skifte salt mærke for meget :)
Jeg er også glad for at bruge Red Seas salte. Tidligere brugte jeg Coral Pro (sort bøtte), nu har jeg indkøbt Red sea natural sea salt (blå bøtte) da det ligger tæt på de værdier jeg går går efter.

Mvh
Okay, så forstår jeg lidt mere af forskellen på billig og dyr salt..
Jeg har dog allerede bestilt denne:
http://www.aquapro2000.de/en/Sea-Salt/A ... :9584.html

Så håber jeg, at det er okay :)
Min byggetråd - 430 liters højt akvarie:
viewtopic.php?f=93&t=85178
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"