Nogle der har dette anlæg fra rent-postevand.dk som kan fortælle om det er noget der virker, og om det er nemt at "bruge"
http://rent-postevand.dk/shop/index.php ... uct_id=122
Mars osmoseanlæg ?
- akemedes
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3230 Græsted
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Græsted
Mars osmoseanlæg ?
Intet vand til mig lige pt.
Det er ingen skam at spørge..
Det er ingen skam at spørge..

- permadsen12
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2740 Skovlunde
- Saltvand siden?: 2012
Re: Mars osmoseanlæg ?
Jeg er rigtigt tilfreds med mit Merkur, så kan ikke forestille mig at Mars skulle være ringere. Der er ingen som helst problemer med at bruge dem. Det skal samles på den rigtige måde, og det er der ingen ben i, hvis du har et billede eller lign. at kigge efter.
Det er praktisk med en TDS-måler for at holde øje med, om det yder som det skal, og hvornår filtre/membran skal skiftes.
Du skal dog helst have et tryk på mindst 3 bar på vandet, hvis du bor i lejlighed kan det måske være et problem (du kan låne en tryk-måler hos rent-postevand).
Husk at tilkøbe vandhane-tilslutning og spar ikke silkatfiltret væk. Jeg har en ppm på ca. 11 før silikatfilter og 0-1 efter silikat.
Men måske en der har Mars vil bekræfte, at det er noget som bare virker.

Det er praktisk med en TDS-måler for at holde øje med, om det yder som det skal, og hvornår filtre/membran skal skiftes.
Du skal dog helst have et tryk på mindst 3 bar på vandet, hvis du bor i lejlighed kan det måske være et problem (du kan låne en tryk-måler hos rent-postevand).
Husk at tilkøbe vandhane-tilslutning og spar ikke silkatfiltret væk. Jeg har en ppm på ca. 11 før silikatfilter og 0-1 efter silikat.
Men måske en der har Mars vil bekræfte, at det er noget som bare virker.

med venlig hilsen
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt