Gambi skrev:Kenneth hvad synes du om dine Radion ?
Og ja 2 moduler er vidst nok hehe. det bilver mindst 260w hvis jeg vælger 2 radion, og 360w hvis det bliver GHL Mitras. Er næsten på vej væk fra Pacific Sun Triton, da jeg synes jeg har læst mange historier om at Pacific Sun ikke er de mest stabile lamper, og hvis man skal bruge små 11000-14000 kr på lamper, må det gerne kunne holde nogle år uden de store problemer.
Da mit akvarie har været tømt de sidste par måneder pga lidt ombygning og opgradering af teknikken, så har jeg ikke fået dem indviet endnu. Men mit førstehåndsindtryk er rigtig godt, de virker solidt bygget og som noget kram. Jeg besluttede mig for det skulle være dem fordi næsten alle anmeldelser jeg kunne finde af dem var positive og RGB funktionen tiltalte mig. Desuden er de i mine øjne, langt de pæneste designmæssigt. Det er måske ikke vigtigt hvis man har en lyskasse, men da jeg ikke har det, var det også lidt væsentligt for min beslutning.
Derudover er de forberedt til at kunne opgraderes i fremtiden, og det er lige kommet frem for nyligt at det inden længe bliver muligt at styre dem via en web-baseret platform, så man fx kan bruge sin iPad.
Men på den anden side er har Triton og Mitras allerede flere farver dioder. Men det koster også det ekstra. Men ligemeget hvilken af de nævnte lamper du vælger, er jeg sikker på du får noget fedt lys over akvariet
Hvis du søger på Radion her på siden, finder du flere tråde hvor du kan læse lidt om andre brugeres erfaringer. Ellers skal jeg gerne melde tilbage når jeg får vand i akvariet (efter planen indenfor 14 dage).
Mvh Kenneth