VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Har folk fået de ting de bestilte i denne tråd?
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 9750 Østervrå
- Saltvand siden?: 2010
Har folk fået de ting de bestilte i denne tråd?
Hey..
Jeg har bestilt en retur pumpe fra denne tråd: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... 26#p495626
Pengene blev overført sidste Fredag og sælger siger at han sendte den i Fredags.
Jeg har ikke modtaget noget endnu og sælger svarer ikke på SMS længere (Heller ikke på PB herinde)
Jeg er ikke ude på at hænge ham ud, for jeg kan se i tråden at der har været kuk i systemet ved Post Danmark.
Så mit spørgsmål er.
Har i andre modtaget jeres pakker fra den tråd ?
Jeg har bestilt en retur pumpe fra denne tråd: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... 26#p495626
Pengene blev overført sidste Fredag og sælger siger at han sendte den i Fredags.
Jeg har ikke modtaget noget endnu og sælger svarer ikke på SMS længere (Heller ikke på PB herinde)
Jeg er ikke ude på at hænge ham ud, for jeg kan se i tråden at der har været kuk i systemet ved Post Danmark.
Så mit spørgsmål er.
Har i andre modtaget jeres pakker fra den tråd ?
Mit 40 Liters TV
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=62804

- Yogibjørn
- Dværg kejser
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Horsens
Re: Har folk fået de ting de bestilte i denne tråd?
jeps det har jeg. med lidt forsikelse.... posten havde glemt at lægge en seddel med at pakken var kommet.
men ring til joakim, og få tracking nummert
men ring til joakim, og få tracking nummert
- Monica&Jacob
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9200 Aalborg SV
bestilte også en pumpe fra ham og har heller ik modtaget den. men kan via postdk se at det er frederikshavn posthus der har fucked up. min pakke skulle ligge hos dem har dog ikke någet at komme forbi dem endnu.
din ligger sikkert også der
din ligger sikkert også der

Vores nye 720 liters indbygget.
viewtopic.php?f=94&t=69187
De gamle
viewtopic.php?f=93&t=52145
viewtopic.php?f=92&t=47241&p=460577#p460577
De gamle
- permadsen12
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2740 Skovlunde
- Saltvand siden?: 2012
Ja nu har jeg fået mit. Det ligger temmelig sikkert på dit posthus, hvilket mit havde gjort siden 7. marts, men det fandt jeg først ud af den 14. marts.
Det er vist måden det er sendt på som gør, at PostDk ikke gør opmærksom på det. Men send en sms til Jokke, og få tracking nr. Eller gå ned på dit posthus, der ligger den temmelig sikkert.
Som jeg forstod på det på Postdk, så er de sendt som "pakke uden omdeling". Her er det afsender som udfylder et blanket og sender til modtager, om at der er en pakke på vej. Men vi vidste jo godt, at der var pakke på vej. Det vi skulle have haft var tracking nummeret fra start, så havde vi selv kumnet følge den.
Det er vist måden det er sendt på som gør, at PostDk ikke gør opmærksom på det. Men send en sms til Jokke, og få tracking nr. Eller gå ned på dit posthus, der ligger den temmelig sikkert.
Som jeg forstod på det på Postdk, så er de sendt som "pakke uden omdeling". Her er det afsender som udfylder et blanket og sender til modtager, om at der er en pakke på vej. Men vi vidste jo godt, at der var pakke på vej. Det vi skulle have haft var tracking nummeret fra start, så havde vi selv kumnet følge den.

med venlig hilsen
per madsen
salt fordi ikke alt behøver være surt
per madsen
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Den ligger ikke på mit posthus.
Har været der forbi, hver dag siden i mandags.
Jeg har skrevet til ham flere gange (har først lige fået svar)
Den skulle være sendt i Mandags?? Men hvor pokker er pakken så?
Bestilte et Osmoseanlæg den anden dag fra rent-postevand.
Han ringede i går og sagde at han sendte det nu (I går) Det modtog jeg i dag.
Så der er da "hul igennem"
Det var trods alt fra Sjælland til Nordjylland.
Pumpen er kun i mellem to byer i Jylland.
Er sgu lidt fortvivlet
Ikke fordi jeg ikke tror jeg får min pakke.
Men mere fordi jeg står og mangler den pumpe
Har været der forbi, hver dag siden i mandags.
Jeg har skrevet til ham flere gange (har først lige fået svar)
Den skulle være sendt i Mandags?? Men hvor pokker er pakken så?
Bestilte et Osmoseanlæg den anden dag fra rent-postevand.
Han ringede i går og sagde at han sendte det nu (I går) Det modtog jeg i dag.
Så der er da "hul igennem"
Det var trods alt fra Sjælland til Nordjylland.
Pumpen er kun i mellem to byer i Jylland.
Er sgu lidt fortvivlet

Men mere fordi jeg står og mangler den pumpe

Mit 40 Liters TV

- permadsen12
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
Ja, det er surt. Fik du ikke et track and trace nummer af Jokke. Der må den da kunne spores.
med venlig hilsen
per madsen
per madsen
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Nej fik ikke noget nummer af hampermadsen12 skrev:Ja, det er surt. Fik du ikke et track and trace nummer af Jokke. Der må den da kunne spores.

Mit 40 Liters TV

- permadsen12
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
Ok - så sender du ham bare en sms igen, hvor du beder ham sendt t&t nummeret til dig. Og for det tilfældes skyld, at du ikke kender systemet er her en kort vejledning:
Gå ind på PostDk hjemmeside og tast nummeret ind i track & trace. Her kan du så følge pakkens vej rundt i systemet, og evt opspore hvor den er blevet væk, - hvis den er væk. De havde et par dage med problemer i sidste uge som du selv har konstateret, så den skal nu nok dukke op.
Gå ind på PostDk hjemmeside og tast nummeret ind i track & trace. Her kan du så følge pakkens vej rundt i systemet, og evt opspore hvor den er blevet væk, - hvis den er væk. De havde et par dage med problemer i sidste uge som du selv har konstateret, så den skal nu nok dukke op.
med venlig hilsen
per madsen
per madsen
- JaizEdelmann
- Naso kirurg
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4171 Glumsø
- Saltvand siden?: 2011
Alternativ kan du bare ringe og spørge om de har nogen pakker i systemet på vej til din addresse så ved du da om der har været sendt noget til dig inden for de sidste par dage
Reef Room - 430l Display / 250l. Sump
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=45888
Skimz IBox 20 Nano
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=55727
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=45888
Skimz IBox 20 Nano
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=55727
- morten1234
- Dværg kejser
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9460 Brovst
- Geografisk sted: Nordjylland
min lå osse på post hus og havde heller ikke fået noget fra posten...og på posthus lå den i min kones navn af en eller anden grund
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Jamen han svarer næsten aldrig på SMSpermadsen12 skrev:Ok - så sender du ham bare en sms igen, hvor du beder ham sendt t&t nummeret til dig. Og for det tilfældes skyld, at du ikke kender systemet er her en kort vejledning:

Han ville sende tt nummeret for et par dage siden. Har stadig ikke modtaget det.
Fik fat i ham i går, hvor han skrev at han regnede med at få pakken retur og så ville han sende den igen

Men noget tyder jo på at den ligger på et posthus et sted.
Den er bare ikke nået frem til mit lokale posthus. Er der forbi hver dag fordi det ligger i en købmandsforretning, hvor jeg handler.
Har efterhånden modtaget så mange pakker, at postdamen råber efter mig når jeg kommer ind, hvis der ligger noget til mig.
Så er 100 på at den ikke ligger der ihvertfald.
Mit 40 Liters TV

- Monica&Jacob
- Rev haj
- Reactions:
- 16
var lige på posthuset idag. Min pakke var der, fik af vide, at jokke havde sendt den helt forkert.
Derudover havde han heller ik efternavn på, eller vejnr.
han havde sådan set kun sendt den til jacob frederikshavn så er det lidt svært for dem hehe.
du skal huske at sige du søger en privat pakke, ellers kigger posthuset ikke det rigtige sted. blot en info fra posthuset.
Derudover havde han heller ik efternavn på, eller vejnr.
han havde sådan set kun sendt den til jacob frederikshavn så er det lidt svært for dem hehe.
du skal huske at sige du søger en privat pakke, ellers kigger posthuset ikke det rigtige sted. blot en info fra posthuset.
De gamle
De gamle
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Jokke svarer stadig ikke når jeg skriver til ham 
Har været på 3 forskellige posthuse, men min pakke er og har ikke været nogen af stederne.
Satme bittert, når man står og skal bruge pumpen!
Hvis nogen herinde kender Jokke og snakker med ham.
Gider i så ikke at bede ham om at sende TT nummeret til mig, så jeg kan få opklaret, hvor pakken befinder sig.

Har været på 3 forskellige posthuse, men min pakke er og har ikke været nogen af stederne.
Satme bittert, når man står og skal bruge pumpen!
Hvis nogen herinde kender Jokke og snakker med ham.
Gider i så ikke at bede ham om at sende TT nummeret til mig, så jeg kan få opklaret, hvor pakken befinder sig.
Mit 40 Liters TV

- Monica&Jacob
- Rev haj
- Reactions:
- 16
hvilken pumpe var du købte, måske jeg kan hjælpe, med en låne pumpe.
De gamle
De gamle
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Seneste update:
I Tirsdags ville han give Post DK til Fredag for at se om han fik pumpen retur. Det er så åbenbart gået hans næse forbi at det var en hellig dag.
Hvis ikke han havde fået pumpen retur ville han overføre pengene til mig. Men kun for pumpen.
Han vil stadig have at jeg skal betale fragten!!!
Man kan satme godt forstå han ikke kunne få petsupply til at køre, hvis det er sådan han vil lave forretninger!!!
Magen til svinder skal man lede længe efter!!!
At ham eller post danmark har lavet lort i det, skal ikke gå ud over mig!
Han kommer selvfølgelig til at betale mig det fulde beløb tilbage!
Så kan han tage den anden krig med post danmark. Den har ikke noget med mig at gøre!
Samtidig kan han ikke forstå at jeg melder ham for tyveri.
Han har i skrivende stund haft 26 dage til at sende den pumpe til mig. Har ikke modtaget noget og han svarer vel på ca 10% af de sms'er jeg sender til ham.
Hvad regner han med ?!?!
Forstår simpelthen ikke man kan opføre sig på den måde!?!
Når alt kommer til alt, skal jeg nok få det beløb han skylder mig PLUS benzin for at køre derned!
Det her er en princip sag for mig! Næste gang jeg kører mod grænsen kører jeg inden om og henter mit tilgodehavende!!!
Er der en venlig sjæl i nærheden, som har en new jet 1700-2300 som man kunne låne et stykke tid ville jeg være lykkelig, da jeg kører uden sump nu!
I Tirsdags ville han give Post DK til Fredag for at se om han fik pumpen retur. Det er så åbenbart gået hans næse forbi at det var en hellig dag.
Hvis ikke han havde fået pumpen retur ville han overføre pengene til mig. Men kun for pumpen.
Man kan satme godt forstå han ikke kunne få petsupply til at køre, hvis det er sådan han vil lave forretninger!!!
Så kan han tage den anden krig med post danmark. Den har ikke noget med mig at gøre!
Han har i skrivende stund haft 26 dage til at sende den pumpe til mig. Har ikke modtaget noget og han svarer vel på ca 10% af de sms'er jeg sender til ham.
Hvad regner han med ?!?!
Når alt kommer til alt, skal jeg nok få det beløb han skylder mig PLUS benzin for at køre derned!
Det her er en princip sag for mig! Næste gang jeg kører mod grænsen kører jeg inden om og henter mit tilgodehavende!!!
Er der en venlig sjæl i nærheden, som har en new jet 1700-2300 som man kunne låne et stykke tid ville jeg være lykkelig, da jeg kører uden sump nu!
Mit 40 Liters TV

- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Så længe du ikke har modtaget pakken er det 100 % et mellemværende mellem ham og PostDanmark og du har intet med det, at gøre og han kan ikke forlange du skal betale fragten.
Godt nok utroligt han vil være sig selv bekendt. Det er ham selv, der har kvajet sig, så må han også selv betale prisen og som du selv skriver så skal det ikke gå ud over dig!
Godt nok utroligt han vil være sig selv bekendt. Det er ham selv, der har kvajet sig, så må han også selv betale prisen og som du selv skriver så skal det ikke gå ud over dig!
- bima
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 9800 Hjørring
Satans til KlaphatGizze skrev:Seneste update:
Hvad regner han med ?!?!

Giv da lige Boerglum et kald....
Han bruger vist ikke sin retur lige pt
Har du haft vendt bunden i vejret på sneglene for at se
hvilke køn de har

Det virker som om at han kun er interesseret i at modtage penge og direkte sjofler folk til på den måde han behandler folk.
Manden burde mældes til politiet for svindel (hvis man kan) , samt udelukkes fra salg her på forumet da det ikke er første gang han lader folk være i stikken efter han har fået sin betaling.
Er der nogle der kan huske Marty........
Steen
Manden burde mældes til politiet for svindel (hvis man kan) , samt udelukkes fra salg her på forumet da det ikke er første gang han lader folk være i stikken efter han har fået sin betaling.
Er der nogle der kan huske Marty........

Steen
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Nu har jeg lige hørt fra ham.
Han vil overføre 99 kr til mig "efter aftale"
Har ikke aftalt noget som helst om 99 kr med ham.
Han vil ikke overføre de sidste 85 kr til mig for Porto.
Skrev til ham at han ikke skulle tage røven på mig og de 85 kr er en sag mellem ham og post Danmark.
Skrev desuden at hvis ikke pengene ikke var på min konto efter påske, kom jeg efter dem PLUS penge for benzin!
Så skriver han at jeg skal være velkommen og at politiet gerne vil følge mig væk!
Desuden synes han at jeg skal fortsætte mine trusler mod ham til en senere sag.
Synes han glemmer EN ting i alt det her!
Det er MINE penge! Det er HAM der snyder mig!
En ting er helt sikkert! Næste gang jeg kører mod grænsen kører jeg indenom efter MINE penge!!! Det har vist aldrig været forbudt!
Han vil overføre 99 kr til mig "efter aftale"
Har ikke aftalt noget som helst om 99 kr med ham.
Han vil ikke overføre de sidste 85 kr til mig for Porto.
Skrev til ham at han ikke skulle tage røven på mig og de 85 kr er en sag mellem ham og post Danmark.
Skrev desuden at hvis ikke pengene ikke var på min konto efter påske, kom jeg efter dem PLUS penge for benzin!
Så skriver han at jeg skal være velkommen og at politiet gerne vil følge mig væk!
Desuden synes han at jeg skal fortsætte mine trusler mod ham til en senere sag.
Synes han glemmer EN ting i alt det her!
Det er MINE penge! Det er HAM der snyder mig!
En ting er helt sikkert! Næste gang jeg kører mod grænsen kører jeg indenom efter MINE penge!!! Det har vist aldrig været forbudt!
Mit 40 Liters TV

-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2004
Ved du hvad lars/gizze elelr hvad faen du nu hedder. Du skulle prøve at overveje hvordan du taler til og om folk!
Du , jeg og de fleste andre ved udemærket godt at hvis pakker forsvinder og skal efterlyses ved postdk, er der min 3 ugers behandlingstid, ofte mere.
Men da du ikke kan vente og sms'er mig 20 gange i timen som en anden teenagetøs, indgår vi i mandags kompromis om at jeg overfører dig de 99,- for pumpen, hvis jeg ikke har hørt fra postdk fredag. Færdig slut!
I mellem tiden er du blevet enig med dig selv om at jeg først skylder dig 184,- senere 584,- og nu er det blevet til 484,- ??
Oveni det skal jeg stå til model for trusler imod mig og min famlie!! Nu må det fandme have en ende!
Og så tager du offerrollen herinde og får gang i de sædvanlige rygklappere. føj for en gang bræk, hvornår lærer i at der er to sider af en sag?
hvad med at overholde dine egne aftaler???
hvis du vil have dine 99,- er du nok nød til at sende mig et kontonr, så jeg har et sted at overfører dem!
En sms mere fra dig, og du bliver meldttil politiet for trusler på livet og chikane! og tro mig, jeg spøger ikke.
Dette er min eneste og sidste kommentar om dette!
PS. SPdiving, STFU!
Du , jeg og de fleste andre ved udemærket godt at hvis pakker forsvinder og skal efterlyses ved postdk, er der min 3 ugers behandlingstid, ofte mere.
Men da du ikke kan vente og sms'er mig 20 gange i timen som en anden teenagetøs, indgår vi i mandags kompromis om at jeg overfører dig de 99,- for pumpen, hvis jeg ikke har hørt fra postdk fredag. Færdig slut!
I mellem tiden er du blevet enig med dig selv om at jeg først skylder dig 184,- senere 584,- og nu er det blevet til 484,- ??
Oveni det skal jeg stå til model for trusler imod mig og min famlie!! Nu må det fandme have en ende!
Og så tager du offerrollen herinde og får gang i de sædvanlige rygklappere. føj for en gang bræk, hvornår lærer i at der er to sider af en sag?
hvad med at overholde dine egne aftaler???
hvis du vil have dine 99,- er du nok nød til at sende mig et kontonr, så jeg har et sted at overfører dem!
En sms mere fra dig, og du bliver meldttil politiet for trusler på livet og chikane! og tro mig, jeg spøger ikke.
Dette er min eneste og sidste kommentar om dette!
PS. SPdiving, STFU!
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Der er fandme ikke blevet aftalt 99 kr på noget tidspunkt din svindler!!!! Har heldigvis gemt samtlige sms'er.
Har ikke truet med andet end jeg henter hvad der er mit!
Og nu skal jeg forklare dig regnestykket som du åbenbart ikke magter!!!
Jeg har overført 184 til dig!
Jeg ville hente dem plus 400 til benzin = 584!
I mellemtiden påstår du at du har sendt 99 kr tilbage, hvilket giver 485 kr jeg skal hente!
Forstår du det nu!?!?
Jeg har ikke truet din familie en skid!
Du svarede ikke på mine beskeder. Derfor skrev jeg og spurgte din kone på facebook om hun ville få dig til at ringe (også den besked har jeg gemt)
Du skal lade være med at få det til at fremstå som om JEG laver noget lort!
DU har haft 26 døgn til at sende den pumpe!
Jeg har intet modtaget og MANGLER den pumpe!
Nu vil du sende 99 kr tilbage ud af de 184 kr jeg har givet dig!
Er det MIN fejl at dig og post Danmark har noget i klemme ved hinanden?
Det er åbenbart ikke første gang der er problemerne dig kan jeg forstå! HVORFOR mon folk vender sig i mod dig!!?!
Har ikke truet med andet end jeg henter hvad der er mit!
Og nu skal jeg forklare dig regnestykket som du åbenbart ikke magter!!!
Jeg har overført 184 til dig!
Jeg ville hente dem plus 400 til benzin = 584!
I mellemtiden påstår du at du har sendt 99 kr tilbage, hvilket giver 485 kr jeg skal hente!
Forstår du det nu!?!?
Jeg har ikke truet din familie en skid!
Du svarede ikke på mine beskeder. Derfor skrev jeg og spurgte din kone på facebook om hun ville få dig til at ringe (også den besked har jeg gemt)
Du skal lade være med at få det til at fremstå som om JEG laver noget lort!
DU har haft 26 døgn til at sende den pumpe!
Jeg har intet modtaget og MANGLER den pumpe!
Nu vil du sende 99 kr tilbage ud af de 184 kr jeg har givet dig!
Er det MIN fejl at dig og post Danmark har noget i klemme ved hinanden?
Det er åbenbart ikke første gang der er problemerne dig kan jeg forstå! HVORFOR mon folk vender sig i mod dig!!?!
Mit 40 Liters TV

- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
Og hvad skal du med mit kontonummer når du skriver til mig at 99 kr er overført den 6 til mig?
Og luk nu røven med trusler på livet. Hvad helvede er det for noget pis at skrive?
Meld mig hellere end gerne! Har gemt alle 15 beskeder jeg har sendt til dig før i dag.
Plus dem vi har skrevet sammen i dag! Så meld mig for Guds skyld!! Men hvad helvede vil du melde mig for?
At jeg vil have de penge du skylder mig!?!?!
Og luk nu røven med trusler på livet. Hvad helvede er det for noget pis at skrive?
Meld mig hellere end gerne! Har gemt alle 15 beskeder jeg har sendt til dig før i dag.
Plus dem vi har skrevet sammen i dag! Så meld mig for Guds skyld!! Men hvad helvede vil du melde mig for?
At jeg vil have de penge du skylder mig!?!?!
Mit 40 Liters TV

-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
Jokke du er en klaphat se at få afsluttet dine sidste handler
Tænk at sætte sit fine rygte over styr fordi man lukker sin butik
Og for så små penge
Tænk at sætte sit fine rygte over styr fordi man lukker sin butik
Og for så små penge
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5800 Nyborg
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fyn
Tonen kunne tilsyneladende ikke holdes i denne tråd, så resten må tages over pb og SMS/email.
Kan udemærket forstå frustrationen der er i denne sag, men tonen SKAL holdes.
Derfor lukkes denne tråd her!
Mvh Peter
Moderator
Kan udemærket forstå frustrationen der er i denne sag, men tonen SKAL holdes.
Derfor lukkes denne tråd her!
Mvh Peter
Moderator
RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199