Marine Magic 3 kanal doseringspumpe
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Marine Magic 3 kanal doseringspumpe
Første indtryk er at den kvalitetsmæssigt nok ikke kan hamle op med GHL og de dyre drenge - men det afspejler sig også i prisen.
Den virker lidt plastikagtig i finished - men er hurtigt testet og fungere fint!. Jeg laver en kalibreringstest senere hen når jeg skal slutte den til.
Der er 3 kanaler på der hver kan køre 16 doseringer pr dag. Der kan doseres ned til dråber. Manuel og automatisk måde. 4 forskellige doseringshastigheder. Ydermere er der temp. måler med der også vises i displayet. Der følger slanger og ventiler og holder til slanger med - samt temp. probe.
Alt i alt er jeg meget tilfreds
Den virker lidt plastikagtig i finished - men er hurtigt testet og fungere fint!. Jeg laver en kalibreringstest senere hen når jeg skal slutte den til.
Der er 3 kanaler på der hver kan køre 16 doseringer pr dag. Der kan doseres ned til dråber. Manuel og automatisk måde. 4 forskellige doseringshastigheder. Ydermere er der temp. måler med der også vises i displayet. Der følger slanger og ventiler og holder til slanger med - samt temp. probe.
Alt i alt er jeg meget tilfreds
Senest rettet af Bingocaller tirs 15. maj 2012 18:37, rettet i alt 2 gange.
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- glenn_24
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4450 Jyderup
- Saltvand siden?: 2009
Re: Marine Magic 3 kanal doseringspumpe
det ser da rigtig fornuftigt ud i forhold til prisen..
og det er da vær og overveje kan du ikke lige smide et link til hvor du har købt den..
og det er da vær og overveje kan du ikke lige smide et link til hvor du har købt den..
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Søg på den på Ebay - ellers marinemagic-online.com mener jeg den hedder
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- bima
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 9800 Hjørring
Hvordan er din vudering af enheden???
Er den et okay køb??
Mvh Henning Schneider
Er den et okay køb??
Mvh Henning Schneider
- classie
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5672 Broby
Det er den de sælger på ultraled.dk til 1499,- ikke? Tja, hvis man slap uden om tolderne kunne det være en ret så god deal 

- classie
- Foxface
- Reactions:
- 15
Offtopic: hvordan undgår du bundfældning i din KH beholder når den bare står og er koblet til doseringsmaskinen?
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2610 Rødovre
- Saltvand siden?: 2005
jeg har en GHL og den synes jeg også virker meget plastik agttig så du skal ikke tro at græsset er grønnere på den anden side 

- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Den er lidt ok at indstille - kan se min VSV falder så den virker- er ikke hjemme når den kører
Bundflader Decocean KH?
Slangerne der er med er ikke noget værd IMO - køb nogen nye
Den gør jobbet hos mig - men interfaset er mig simpelt- og man er nødt til at måle i manuel inden man indstiller da den kører sek.
Hos mig giver s4 måde 2,2 ml pr 8 sek - som ligger meget meget tæt op af hvad de opgiver fra producent
Bundflader Decocean KH?
Den gør jobbet hos mig - men interfaset er mig simpelt- og man er nødt til at måle i manuel inden man indstiller da den kører sek.
Hos mig giver s4 måde 2,2 ml pr 8 sek - som ligger meget meget tæt op af hvad de opgiver fra producent
Senest rettet af Bingocaller tirs 15. maj 2012 18:38, rettet i alt 1 gang.
- classie
- Foxface
- Reactions:
- 15
Jeg bruger bland-selv fra Deepocean... Og det bundfælder ret hurtigt med et hvidt lag. Kræver derefter kraftig omrystning før det bliver til en mælkehvid væske igen.Bingocaller skrev:Den er lidt nørklet at indstille - men kan se min VSV falder så den burde virke - er ikke hjemme når den kører
Bundflader Decocean KH?
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Ok så skal jeg da til at ryste den lidt eftersom den har kørt i 2 uger uden at blive rystet - min slange suger helt nede fra bunden
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE
det du siger er at man ikke kan indstille den til at tage eks 3 ml ???Bingocaller skrev:Den er lidt nørklet at indstille - men kan se min VSV falder så den burde virke - er ikke hjemme når den kører
Bundflader Decocean KH?
Hos mig giver s4 måde 2,2 ml pr 8 sek - som ligger meget op af hvad de opgiver fra producent
så den da ik en skid værd
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Jo det kan du godt - du skal bare finde ud af hvilken af de fire doseingsmode du vil bruge - og så regne på hvor mange sek den skal køre
- classie
- Foxface
- Reactions:
- 15
Wondersurfer: Til den pris må man vist påregne lidt "manual labour" i indkøringsfasen 
Bingocaller: Jeg siger ikke at det er alle der bundfælder - det er bare min erfaring med den blanding jeg bruger. Det er derfor jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan bruge en doseringsmaskine...

Bingocaller: Jeg siger ikke at det er alle der bundfælder - det er bare min erfaring med den blanding jeg bruger. Det er derfor jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan bruge en doseringsmaskine...
-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
hmm det er lidt ærgeligt den er lavet på denne mådeBingocaller skrev:Jo det kan du godt - du skal bare finde ud af hvilken af de fire doseingsmode du vil bruge - og så regne på hvor mange sek den skal køre
så køber jeg en grotech igen, den kan nemlig vælge ml
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4690 Haslev
- Saltvand siden?: 2007
Flyttet svar til en mer passende trådwondersurfer skrev:hmm det er lidt ærgeligt den er lavet på denne mådeBingocaller skrev:Jo det kan du godt - du skal bare finde ud af hvilken af de fire doseingsmode du vil bruge - og så regne på hvor mange sek den skal køre

Senest rettet af TimW tirs 7. feb 2012 21:49, rettet i alt 1 gang.
- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Da Ribe sygehus lukkede for nogle år siden, fik jeg tilbudt en rullepumpe kvit og frit i Radiometer-kvalitet. Men sådan én havde jeg ikke brug for - dengang 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 20
hehe takker igen, troede det var den han havde købt DOOHTimW skrev:Flyttet svar til en mer passende trådwondersurfer skrev:hmm det er lidt ærgeligt den er lavet på denne mådeBingocaller skrev:Jo det kan du godt - du skal bare finde ud af hvilken af de fire doseingsmode du vil bruge - og så regne på hvor mange sek den skal køre
jeg går lige ud og hænger mig

BOYU L200 KØLER
BOYU L200 KØLER
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Den koster så 2000 nu....classie skrev:Det er den de sælger på ultraled.dk til 1499,- ikke? Tja, hvis man slap uden om tolderne kunne det være en ret så god deal
- classie
- Foxface
- Reactions:
- 15
Ja... jeg nåede aldrig at få nosset min konto sammen til at få købt en inden den steg i pris...Bingocaller skrev:Den koster så 2000 nu....classie skrev:Det er den de sælger på ultraled.dk til 1499,- ikke? Tja, hvis man slap uden om tolderne kunne det være en ret så god deal