ER DET SOM HÆVERT? I SÅFALD HVA SKER DER HVIS RETUR PUMPEN STÅR AF, VIL DEN SÅ BARE TØMME AKVARIET NED I SUMPEN OG DERVED UD OVER HELE TRÆGULVET PÅ 3. SAL???

Nej, ikke som hævert. Vandet falder ned i den og stopper når niveauet er under kanten af overløbskassen.gons skrev:hvordan virker overflow boxen???
ER DET SOM HÆVERT? I SÅFALD HVA SKER DER HVIS RETUR PUMPEN STÅR AF, VIL DEN SÅ BARE TØMME AKVARIET NED I SUMPEN OG DERVED UD OVER HELE TRÆGULVET PÅ 3. SAL???
Hvis det er en Georg Fischer model 360, så virker den! Jeg har en, og har været til møde med dem et par gange, den kan du godt stole på. Jeg vil dog kontrollere den et par gange om året, og sætte en kuglehane over, så dú kan tage den ud og rense...Bingocaller skrev:Fedt for jeg har lige købt en kontraventil med fjeder 32 mm til netop det formål!
Altså, fordi min ikke virkede behøver det jo ikke at være tilfældet med din.ChristianJS skrev:Hvis det er en Georg Fischer model 360, så virker den! Jeg har en, og har været til møde med dem et par gange, den kan du godt stole på. Jeg vil dog kontrollere den et par gange om året, og sætte en kuglehane over, så dú kan tage den ud og rense...Bingocaller skrev:Fedt for jeg har lige købt en kontraventil med fjeder 32 mm til netop det formål!
Hvor har du købt den..Bingocaller skrev:Fedt for jeg har lige købt en kontraventil med fjeder 32 mm til netop det formål!
Hvilken fjeder er det og kan den tåle saltvand , ellers er det billig i forhold til en vandskade..Bingocaller skrev:Hos Koiimporeten - jeg sætter en kuglehane over den
Bingocaller skrev:Hos Koiimporeten - jeg sætter en kuglehane over den
Der er slet ingen fidus med det overhovedet, Matias. Har sat boksen til den ønsekede højde, så hvis strømmen går, så kan al vandet den suger være i sumpen, og al vandet fra sumpen kan være i akvariet uden at løbe over.gons skrev:Tobias tror du jeg kunne komme forbi dig en dag og se hvordan du har gjord..?
jeg kan slet ikk se for mig hvordan det fungere...
og tillykke med din fine zoa;)
Jeg har også tidligere købt deres haner, og de virkede da også fint lige indtil de skulle bruges.Bingocaller skrev:Har so far 3 af deres haner og de er super tætte - så kunne ikke se hvorfor dette skulle være et dårligt produkt - men det opdager jeg nok jo
Nu er det jo ikke ligesom at strømmen går hver dag
hva skal det koste og hva er ''hele'' dit setup???Moente skrev:Der er slet ingen fidus med det overhovedet, Matias. Har sat boksen til den ønsekede højde, så hvis strømmen går, så kan al vandet den suger være i sumpen, og al vandet fra sumpen kan være i akvariet uden at løbe over.gons skrev:Tobias tror du jeg kunne komme forbi dig en dag og se hvordan du har gjord..?
Jeg kan da gøre dig den tjeneste at lade dig købe hele mit setup, uden pumper og lys, når jeg engang om en måned-halvanden får mit nye fra DecOcean
Den kan vi tage over PBgons skrev:hva skal det koste og hva er ''hele'' dit setup???Moente skrev:Der er slet ingen fidus med det overhovedet, Matias. Har sat boksen til den ønsekede højde, så hvis strømmen går, så kan al vandet den suger være i sumpen, og al vandet fra sumpen kan være i akvariet uden at løbe over.gons skrev:Tobias tror du jeg kunne komme forbi dig en dag og se hvordan du har gjord..?
Jeg kan da gøre dig den tjeneste at lade dig købe hele mit setup, uden pumper og lys, når jeg engang om en måned-halvanden får mit nye fra DecOcean