Hehe, ja det kommer altid noget bedre efter man selv har købt!Nicki Henriksen skrev:Lækker skræm
Jeg vælge også altid Samsung
Sidst blev det et UE46C8705, kort efter jeg havde købt det kom deres serie 9 :/

Hehe, ja det kommer altid noget bedre efter man selv har købt!Nicki Henriksen skrev:Lækker skræm
Jeg vælge også altid Samsung
Sidst blev det et UE46C8705, kort efter jeg havde købt det kom deres serie 9 :/
Fjernsynet eller akvariet?wondersurfer skrev:moente: er det muligt at komme på besøg en eftermiddag og se vidunderet med egene øjne ?
Ingen forbedring endnu. Synes den ser ret sløj ud i dag faktisk.Kewin skrev:Hvordan går det med Gonioporaen Tobias?
For fuck sake! Det lyder ikke så godt! Kan du ikke komme den i pleje et sted?Moente skrev:Ingen forbedring endnu. Synes den ser ret sløj ud i dag faktisk.Kewin skrev:Hvordan går det med Gonioporaen Tobias?
Nej det har du sgu nok helt ret i! Ville bare være synd hvis den gik tabt!Moente skrev:Ved ikke hvor jeg kan få bedre pleje end i mit akvarium!
Ej, værdierne er som de skal være, den får lav cirkulation og doserer aminosyrer og Reefpearls. Hvis den ikke overlever, så er det hvert fald ikke fordi vandet ikke er godt nok til den.
Det ville være en tragedie!Bingocaller skrev:Nej det har du sgu nok helt ret i! Ville bare være synd hvis den gik tabt!Moente skrev:Ved ikke hvor jeg kan få bedre pleje end i mit akvarium!
Ej, værdierne er som de skal være, den får lav cirkulation og doserer aminosyrer og Reefpearls. Hvis den ikke overlever, så er det hvert fald ikke fordi vandet ikke er godt nok til den.
Det er en overløbsboks fra Cleartides. www.cleartides.comselveste skrev:Hej,
Hvad er det for et overløb du bruger?
Fedt akvarie
Hej Peder,pederrevnørd skrev:Hej Tobias,
Har ikke læst hele tråden, men hos mig gør KZ amino aahc en mega forskel med Goniopora i positiv retning.....
Mvh
Peder
Er det den med de korte arme ?Moente skrev:Hej Peder,pederrevnørd skrev:Hej Tobias,
Har ikke læst hele tråden, men hos mig gør KZ amino aahc en mega forskel med Goniopora i positiv retning.....
Mvh
Peder
Jeg doserer skam KZ Amino HC - uden synlig effekt på min Goniopora. Det er fandeme nedern, for aldrig har jeg set en Goniopora så smuk og så pink!
Håber, at du når derud, og at du får en super pris, så du kan få et setup, som du ønskerMoente skrev:Ser om jeg ikke kan nå i DecOcean i morgen efter arbejde inden de lukker. Nu er jeg blevet for nysgerrig og vil gerne vide en pris!
Men det er bare ikke skide kønt med fuld bølgebryder. Kunne selvfølgelig også kun lave i fronten f.eks. Eller bare få lavet en lampeskjuler også.Bingocaller skrev:Bølgebryder så du kan lave en ordentligt bølge med mp10erne!
Min bølgebryder på mit 200 l er ca. 9 cm., og jeg vil ikke undvære det igen, når jeg engang skal have et større.Moente skrev:Det er jo sandt. Kan godt være jeg skal have lavet fuld bølgebryder hvis bare den maks. bliver 3-4 cm bred.