t5 rør
t5 rør
Jeg skal have 4 nye rør i min lampe. det er 54w rør. det står på lampen og på rørret. på hqi lavpris´s hjemmeside står der 56w. er der nogen der ved om det er en trykfejl eller hvad. Jeg har prøvet at ringe dertil en del gange de sidste 2 dage men det nærmeste jeg er kommet på at komme igennem er at rørret blet taget og "lagt på". 

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Hejsa
De rør er pt i test og sammen med elektroniske ballaster forventes de ikke til salg før efter den første. Så man må lige vente lidt endnu, men det skal nok komme
Skal nok få rettet det til 54 watt - takker
Ang telefonen så er det ganske enkelt ikke sandt at der er blevet lagt på - da min telefon er HELT død grundet et kolapset batteri har jeg kun min arbejdsmobil ! Den du har ringet til er simpelthen HELT slukket !!
De rør er pt i test og sammen med elektroniske ballaster forventes de ikke til salg før efter den første. Så man må lige vente lidt endnu, men det skal nok komme

Skal nok få rettet det til 54 watt - takker

Ang telefonen så er det ganske enkelt ikke sandt at der er blevet lagt på - da min telefon er HELT død grundet et kolapset batteri har jeg kun min arbejdsmobil ! Den du har ringet til er simpelthen HELT slukket !!
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen