Ja som overskriften lyder er vores Xanthurum begyndet et nappe i vores lps'er

pederrevnørd skrev:Det kan også være at i har for meget vandbevægelse, og eller for lidt næring til LPS korallen.
Jeg har flere gange set at kiruger napper og prøvesmager i lps hvis de ikke er foldet helt ud - og det er jo desværre selvforstærkende.
Det kan jo oz være at i har fået en kirug der spiser koraller - har selv et par gange været ude for det.
Men som i beskriver det, er mit gæt alternativ 1.
Så prøv at finde en plads med mindre vandbevægelse, måske endda mindre lys - og check lige jeres no3 - den må ikke være på rent nul.
Held og lykke:-)
Peder
Er jo et emne med delte meninger. Min holdning er JA.amddurin skrev:Jeg takker osse for det gode råd vedr. foder til kirurg![]()
(Har nemlig planer om at få nogle flere og er osse lidt nervøs for at give for meget nori...)
Er ca. 1ppm NO3 ikke osse så lavt, at man bør fodre korallerne?
pederrevnørd skrev:http://www.omegasea.net/products.html
Jeg bruger alm. Veggie og super Veggiemå du ku finde i din nærhed.
hvis jeg var i thailand ville jeg sku ikke spilde tiden i sengen.... medmindre hun var gude skønpederrevnørd skrev:Nej desværre - er i thailand, og ligger i sengen. .
Tak og lige over.... glemte lige tidsforskellen. vi ses når du kommer hjempederrevnørd skrev:Kl er 02.46 i thailand - hun ligger sødt ved min side,og griner af sine thaiserier.
Men savner min balje - og i dk ligger jeg oz tit og læser og prøver at hjælpe.
God weekend min ven