Det er en drøm at se på

og sikke et teknik rum...
Går selv og drømmer om de radion lamper...

Det lyder super fedt. Jeg er meget spændt på at se det irl.pederrevnørd skrev:Hej Flemming,
Det skal jeg prøve når lyset starter igen senere:-)
Men lysets ekstra farver og styrke SKAL ses ved selvsyn - det kan mit kamera ikke gengive.
Decocean Carsten så de nye Ecotech lys aktive i går for første gang, det er ikke hver dag han taber kæben...... Han var positiv målløs:-)
Mvh
Peder
HEY har din mor ikke lært dig at man ikke må slå på dem der ligger nedpederrevnørd skrev:Ronny,
Jeg skal oz stå på en stol bare for at komme i min balje.......
Det er jo ikke et lille søheste akvarie jo...... Haha
Æd den min ven
God søndag
Peder
Heldigt at den grønne vandslange, ikke var placeret et par cm længere nede.....ronny.w skrev:Ser godt ud peder. men er det ikke træls at skulle stå på en stol førend du kan få koppen af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viste du ikke at Carsten tisser saltvand, det er en erhvervsskadejesper/aarhus skrev:Heldigt at den grønne vandslange, ikke var placeret et par cm længere nede.....ronny.w skrev:Ser godt ud peder. men er det ikke træls at skulle stå på en stol førend du kan få koppen af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tak Steen,spdiving skrev:Fine billeder Peder.
Se om ikke du kan få Carsten til at lave et akryl rør du kan stikke ned i vandet så du kan tage billeder igennem dette oppe fra. Så bliver billederne meget bedre når vandoverfladen brydes.
Lige som dem der tit ligger på kanten af koraløerne hos div forhandlere.
Og tilykke med de nye lamper samt skummer..![]()
Steen
ttkthomsen skrev:Hej Peder
Har du programmeret din egen lys cyklus eller kør du med den forud defineret? Jeg har siddet lidt og leget lidt med min lampe, der er jo uendelig mange mulighederså det er nok bare at prøve sig frem.
Mvh Tonning
wondersurfer skrev:Peder du er en ener
toppen af poppen af grej
du har virkelig styr på hvad du vil ha af grej og ved hvad der skal til for at få det til at ligne en brik i naturen
fortsæt den gode stil er virkelig misundelig på dit akvarium