Hej Alle
Har netop fyldt mit nye akvarie, syntes ikke rigtig at jeg kan få flow gennem overløbsboksen.
Er der en kan skrive hvordan i har startet jeres op første gang, gerne step by step.
Mvh Finn
Hjælp. opstart af overløbsbox
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4690 Haslev
- Saltvand siden?: 2007
Re: Hjælp. opstart af overløbsbox
finnij skrev:Hej Alle
Har netop fyldt mit nye akvarie, syntes ikke rigtig at jeg kan få flow gennem overløbsboksen.
Er der en kan skrive hvordan i har startet jeres op første gang, gerne step by step.
Mvh Finn
vis der er noget slange med lukke hane på toppen af den så så åbner du bare for hanen og suger i den ind til vandet vil ind i det du suger i og så lukker for hanen så burde det køre helt automatisk vis det ellers er sådan en model
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: slagelse
Det er netop denne model fra Fishstreet, har prøvet og det løber i gennem nu. Tak for hjælpen.
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4690 Haslev
- Saltvand siden?: 2007
finnij skrev:Det er netop denne model fra Fishstreet, har prøvet og det løber i gennem nu. Tak for hjælpen.
Det var så lidt har selv kørt med denne et par år efterhånden kører sku perfekt kan ske på et tidspunkt du ka se vandet er faldet lidt i det midterste med slangen så gør du bare at lige suge den der op til igen. og en tandbørste er sku guld værd lige til at gøre rillerne rene når der sætter sig noget alge eller va det nu ka være der prøver at stoppe dem til . og den kører helt selv videre efter stop for retur pumpen og du starter den igen