Ville I se stenene først eller bare købe dem leveret? (dem fra petsupply eller deepocean - nævner disse to, da jeg har hørt godt om begge)
Skyd løs

Præcis mine tanker - både mht. "foden" og mht. podning med levende sten. Det ser heller dumt ud med lidt liv:Han$en skrev:Om du vil se først eller ej er helt op til dig selv.
Jeg ville købe 30kg, og droppe foden i den midterste del, og skifte de yderste sten ud med levende og indkørte sten - Så slipper du for at som mig have en sten til at pode med der ser dum ud midt i det hele. Lækker stensætning ellers!
Kan jeg få dig til at linke til den cement ?Han$en skrev:Med cement går opbygning som en leg!
Korallenzucht har deres cement som er helt ìg aldeles fantastisk! Tørre på 5min og er umulig at trække fra hinanden.
Ang sten ville jeg nok købe dem hos DeepOcean, det er tørrede indionesiske, og efter min mening langt pænere end Spongerocks.. Det er selvfølgelig helt op til ens egen smag, mulighederne er mange
Ser fantastisk ud.Schwensen skrev:Her er hvad jeg har gået og arbejdet med på det sidste stykke tid til min fremtidige balje: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 40#p451040