Fra mange sider har jeg efterhånden hørt at det kunne være rart med et ferskvandsforum hvor reglerne og mulighederne var de samme som på saltvandsforum. Så nu prøver vi lige så stille at åbne for http://www.ferskvandsforum.dk
Det er indtil videre et simpelt site, jeg kender ikke andet til ferskvand end at jeg kan drikke det, så bliver behov for redaktører og folk der har en mening om hvilke områder der skal være der, osv. ?
Slå jer løs
Skulle der være nogen som syntes de kan lave et fedt logo i størrelse 240x52 - så sig til
Skal man registrere sig, eller er man registreret under samme navn osv som her??
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
forstår ikke bekræftelseskoden - har nu prøvet jeg ved ikke hvor mange gange at indtaste alle de tegn, jeg kan genkende, men de er alle ugyldige, så hvordan gør man??
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
Jerslev skrev:forstår ikke bekræftelseskoden - har nu prøvet jeg ved ikke hvor mange gange at indtaste alle de tegn, jeg kan genkende, men de er alle ugyldige, så hvordan gør man??
Jeg skrev dem med stort, og så virkede det for mig?
Jerslev skrev:forstår ikke bekræftelseskoden - har nu prøvet jeg ved ikke hvor mange gange at indtaste alle de tegn, jeg kan genkende, men de er alle ugyldige, så hvordan gør man??
Jeg skrev dem med stort, og så virkede det for mig?
Jeg hader CAPTHA!!!
Men ja, virkede også for mig med store bogstaver - trods det skulle være ubetydeligt.
AndersGS skrev:Jeg ved godt der er lidt snyd og måske ikke helt efter bogen, men jeg ville overveje at kopiere de andre siders mapper, fx. akvariesiden eller lign. De er trods alt blevet tilpasset over flere år - så de burde dække det meste, samt optimeret efter hvad folk efterspørger.
Det ville ikke være efter bogen, så nej. Men Carsten har været så venlig at hjælpe med listen
AndersGS skrev:Jeg ved godt der er lidt snyd og måske ikke helt efter bogen, men jeg ville overveje at kopiere de andre siders mapper, fx. akvariesiden eller lign. De er trods alt blevet tilpasset over flere år - så de burde dække det meste, samt optimeret efter hvad folk efterspørger.
Det ville ikke være efter bogen, så nej. Men Carsten har været så venlig at hjælpe med listen
Syntes du der er noget der mangler ?
Nej, men umiddelbart burde alle opdræts mapperne ligge under de respektive typer af fisk. Det nuværende synes lidt rodet, og som ny bruger bliver man måske lidt forvirret af alle de mapper.
AndersGS skrev:Nej, men umiddelbart burde alle opdræts mapperne ligge under de respektive typer af fisk. Det nuværende synes lidt rodet, og som ny bruger bliver man måske lidt forvirret af alle de mapper.
Det kunne da godt være, lad os lige hvad andre syntes ..
Syntes du der er noget der mangler ?
Nej, men umiddelbart burde alle opdræts mapperne ligge under de respektive typer af fisk. Det nuværende synes lidt rodet, og som ny bruger bliver man måske lidt forvirret af alle de mapper.
ja det vil være det mest smarte, da der er så stor forskel på div. fiske typer, og slet ikke så meget ens som f.eks her i denne salte verden.
ps. jeg har også tilmeldt mig der, men desværre kan man ikke lave layout'et om.
er der ikke for lidt ''smilies'' derovre eller kan jeg bare ikke finde dem ?