"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Undskylder...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Jamen for fanden, det er d. 3. idag og du har pengene imorgen - er det ikke at overholde aftalen? Jeg har på intet tidspunkt sagt at du ikke ville få dine penge. Fatter simpelthen intet af din måde at angribe mig på...
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Undskylder...

Indlæg af Brian C »

Jeg har ikke fået noget afdrag fra Casper denne måned, men har fået et løfte om at restbeløbet bliver indfriet senest den 1/6-2011
og det regner jeg med bliver overholdt
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Ja, det overholder jeg ligesom jeg har overholdt tidligere afdrag.
Og Brian, du er meget mere "large" end Castillio som siger jeg misholder afdrag fordi betalingen er foretaget d. 3. Maj.
Brugeravatar
Benny
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 771
Tilmeldt: lør 17. apr 2010 09:50
14
Postnummer: 2700 Brønshøj
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Benny »

@Castillo, selvfølgeligt er det klart du bliver sur, når du ikke får de penge du skal have, men måske skulle du også feje lidt foran din ejen dør, for jeg har da ikke fået det du skulle sende til mig, og det er da også snart 6 md. siden, at jeg betalte for noget, jeg ikke har fået endnu, men måske er det stadigt håb for det :naughty:

Mvh Benny

(Verdenen er ikke altid sort eller hvid. men ok mere grumset grå)
Hilsen
Benny
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

:-)

Jeg fik også en defekt køler fra Castillo og har endnu ikke set en kvittering :-(
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 12:41
15
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Castillo »

Til benny... Taske er sendt for lang tid tiden da du fik PS lamperne :) pm så skal jeg se hvad jeg kan gøre for dig..

Til cwdirect: så har jeg svært ved at tage dig seriøst, omkring køleren... Du fik en anden til at hende dem og jeg kan ikke gøre fore at du først hentede den ved din kemmerat over en måned efter, min teori er at den har først frost i mellem tiden. Da det var sne og minus 10 grader den dag det hele blevet hentet. Og det kan jo ikke være mit problemet... Jeg har beviser for at du har gjordt mig opmærksom på problemet(en måned efter afhentning), og at jeg med det samme har tilbudt dig mine papir på den.. Men du reagerede ikke på det, og jeg skrev det endda to gange ;) .. Men jeg kan sagtens sende nu... PM en adr.
Men også underligt at du fremlægger at du vil betale et beløb hver måned indtil xxxx beløb var væk.. Og det beløb var det vi aftalte en dag for længe siden.
og nu prøver du pludselig at trække køleren fra fordi du mener jeg hænger dit ud offenligt.
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Har du ikke fået som aftalt dine penge idag? Det kan godt være du syntes jeg er et fjols, men når jeg betaler til tiden + - to dage, syntes jeg din reaktion er helt latterlig... :devilish:
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 12:41
15
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Castillo »

Aftalen var stadig betaling d. 1, som jeg tyder: første hverdag i måneden... Og når de ikke var gået ind og man får en besked tilbage at " at man skulle slappe af, - og at de kommer i løbet af ugen".. Det mener jeg ikke er acceptabelt.. Dels fordi du før har snydt og bedraget mig og andre folk herinde, men også fordi jeg selv måtte kontankte dig... At du skulle bruge et par dage mere, vidste jeg jo ikke.... ! Jeg ved kun hvad vi har aftalt... thats it

Skriver kun på forum for at advare de andre stakkels person som du også har noget i klemme med..
Det er jo meget flot at du laver en tråd og undskylder, men hvis du ikke holder aftalerne bliver du også nød til at få det af vide... Du kan jo ikke bare regne med at folk gemmer det de har til gode.. Uden at sige beløbet så har vi to jo en større tilbage betaling igang, og det håber jeg da frem over også bliver smertefrit..
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Nu stopper du fandme. Det her begynder at blive mere pinligt for dig end mig. At du skriver dårlige ting hele tiden om mig fordi du fik pengene d.d er efter min mening helt galt. Jeg har på INTET tidspunkt sagt at jeg ikke ville betale dig pengene...

Du skal stoppe det her skriveri nu, gider ikke høre mere bitcheri fra dig...
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Undskylder...

Indlæg af Hougaard »

D'Herre, selvom I er uenige, så husk den gode tone ! (Eller fortsæt på PB)...
micogmaj
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 16. mar 2008 17:30
16
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Valby

Re: Undskylder...

Indlæg af micogmaj »

Hougaard skrev:D'Herre, selvom I er uenige, så husk den gode tone ! (Eller fortsæt på PB)...

smid dem ud af forumet :clap: ......
En gang saltvand, altid saltvand ......
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6258
Tilmeldt: ons 21. apr 2010 18:09
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Bingocaller »

D. 1 gælder som ude i den rigtige verdens som den første hverdag i måneden hvis d. 1 falder på en helligdag - sådan er det bare. Hvis man ikke betaler til tiden så ryger der rykker gebyr på - Thats a fact!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Undskylder...

Indlæg af StarF »

syntes godt nok det er at lave en stor sag ud af intet, hvis de kom kort efter den 1, så vil jeg personligt ikke kunne se et problem. men sådan er vi alle jo så forskellige!
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

:-) Jeg havde aldrig brokket mig hvis pengene faldt 2-4 dage efter d. 1.

Beklager tonen og hvis nogen ønsker det, ja så smid mig gerne ud af det her forum...
Brugeravatar
kasper ibsø
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 736
Tilmeldt: ons 24. aug 2005 03:15
18
Postnummer: 5471 Søndersø
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn

Re: Undskylder...

Indlæg af kasper ibsø »

Jeg kan sagtens forstå castillo. Ville også selv være på mærkerne. Tror tålmodigheden er ved at løbe op. Syns også cw burde ha kontaktet castillo da det er cw der bryder aftalen sådan som jeg forstår det. Er glad for jeg ikke har noget i klemme.
Nano reefer :)

Aqua Medic Yasha 36 liter SOLGT

viewtopic.php?f=91&t=42340

M.v.h Kasper
Brugeravatar
Castillo
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 364
Tilmeldt: søn 8. mar 2009 12:41
15
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af Castillo »

Det har aldrig været meningen at det skulle en stor sag ud af dettte.
Ville blot oplyste til andre at de skulle være opmærksomme omkring hans betalinger.. Og jeg er af samme opfattelse som Bingocaller, at af betaling er d. 1 eller første hverdag.. Men pengene er kommet idag, så det er fint..
Red Sea Reefer 250. radion 2 stå xr15w 1xr30 G4 pro, Bubble King mini 180, vortech 2stk mp40wesqd, Reeflink, Osmolator og Apex 2016 med DÓS dosering
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Undskylder...

Indlæg af Brian C »

kasper ibsø skrev:Jeg kan sagtens forstå castillo. Ville også selv være på mærkerne. Tror tålmodigheden er ved at løbe op. Syns også cw burde ha kontaktet castillo da det er cw der bryder aftalen sådan som jeg forstår det. Er glad for jeg ikke har noget i klemme.
nu vil jeg ikke blande mig til selve aftalen mellem CW og Castillo

men at pengene ikke bliver overført den 1. har en helt naturlig årsag, nemlig at det var en søndag, og ihvertfald de to banker vi benytter os af her i hjemmet, overfører ikke på søn og heligdage
og så kan der jo går lidt dage inden beløbet når frem

men noget helt andet, skal vi ikke lige forbeholde tråden til de mennesker der rent faktisk har noget med sagerne at gøre, ellers har de det med at løbe løbsk :wink:
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Undskylder...

Indlæg af Hougaard »

STOP SÅ !

Denne tråd er til afvikling af Caspers gæld til forummedlemmer - Alle andre kan pakke deres meninger væk - Det tjener intet formål lige nu !

EDIT: Der er ryddet op i tråden, hvis DU ikke er direkte involveret i den akutelle sag, så lad være med at skrive!
viktorgaia
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 8
Tilmeldt: fre 5. nov 2010 11:51
13
Postnummer: 3520 Farum
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af viktorgaia »

Ja så kan jeg også stille mig op i køen,og forstå de andre, og deres synspunkter ang. Casper vedr. hans gøren, hans mange løfter samt løgnehistorier.Trist
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Viktorgaia: kan du ikke læse? Hvad fanden blander du dig for - har aldrig haft noget med dig at gøre... Trist at du ikke har andet at tage dig til.

Hougaard: Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk ikke kan læse det du skriver...
viktorgaia
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 8
Tilmeldt: fre 5. nov 2010 11:51
13
Postnummer: 3520 Farum
Saltvand siden?: 2010

Re: Undskylder...

Indlæg af viktorgaia »

Casper Casper tsk tsk .
Fandt ud af hvem der havde købt den koralhttp://www.deepoceanshop.dk/dejong/koraller/lp ... -2241.html. som jeg fik lov at resevere til den 1/5.
Ringede den 1/5 ang. afhentning og fik en undskyldning om strømafbrydelse(Løgn).
Ja Casper, lidt trist at jeg skal behandles på den måde.
Havde jeg ikke forventet,efter vores mindre samarbejde.
Tror du har fundet ud af hvem jeg er nu.

Torben
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Undskylder...

Indlæg af Brian C »

Så blev det desværre tid til at hive denne trælse tråd frem igen

Efter en god tid med overholdte aftaler er den gode CW faldet tilbage til den gamle situation igen med undskyldninger og manglende betalinger
jeg gav ham henstand sidste gang, da der var en anden i køen der osse skulle have penge... det skulle jeg så ikke ha gjort
så tilbød jeg at købe den UPS han havde til salg, til den opgivne pris, vel at mærke, både for at hjælpe lidt i forhold til størrelsen på restgælden
det var osse ved at falde på plads, indtil han pludselig bakkede ud, da han var nødt til at sælge til anden side pga at han manglede pengene
tjah... jeg har så manglet mine penge fra ham siden 1/12-2010, men istedet skulle han så overføre restbeløbet på 3500,- her den 1/6-2011

jeg fik at vide de var overført onsdag, tjekker banken om mandagen... surprise surprise... ingen penge!
kontakter ham på mail, og får nu at vide at han ligger på Hillerød sygehus, det er selvfølgelig trist
beder ham kontakte sin bank, det kan han ikke, men han kan godt besvare mails??!! kan man ikke ringe til bankerne mere

jeg har så givet ham et ultimatum nu, enten penge på min konto idag, eller dokumentation FRA BANKEN om overførsel af de 3500,-
men har intet hørt siden

nu er det så jeg overvejer følgende
1. tage et smut til Sjælland, og besøge Casper, for at finde en løsning
2. finde en god inkassoadvokat

men er osse modtagelig for andre forslag, undtagen at glemme de penge, for uanset hvad kommer han til at slippe dem
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
16
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af Kasper j. »

Jeg synes ikke at du skal tage ud til ham, da sådan nogle ting kan udvikle sig. Som udgangspunkt er det underslæb/ tyveri, og jeg synes du skal tale med politiet. Måske kan de ringe til ham, og overbevise ham om, at penge skal overføres.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Undskylder...

Indlæg af Carsten »

Og chancen for at knolden har så mange penge liggende er nok lig nul. Den 5 krone han nok kun har, stiller du dig vel ikke tilfreds med
huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 410
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 18:27
14
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: Undskylder...

Indlæg af huttelihut »

Det er desværre først strafbart når det er en bevidst handling

Så længe han har intentioner om at betale så er det ikke ulovligt i lovens forstand
Dårlig betaler: ja. Bedrager: nej
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Undskylder...

Indlæg af Han$en »

Civilt søgsmål / Indkasso er eneste vej at gå i en sådan sag..
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
TorbenC
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1253
Tilmeldt: søn 19. mar 2006 11:06
18
Postnummer: 6760 Ribe
Saltvand siden?: 2009

Re: Undskylder...

Indlæg af TorbenC »

Politiet gør intet i sådanne sager - De skriver hvis du er heldig, en hendelse og ikke mere.

Har netop mistet en slat penge til et fjols på dba.dk som var CPR-registreret, brugte sit rigtige navn og adresse m.m., men aldrig sendte varen.
Har fundet frem til flere familie-medlemmer, som jeg har kontaktet, som blot svarer at det er måden han lever på.
Var hos Politiet, og fik dem overtalt til at i det mindste skrive det i deres system. Mere vil de ikke.

Et civil søgsmål koster penge, og man får intet ud af det.
Find et inkassofirma i stedet, de bliver ved i op til 30 år.
cwdirect
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 244
Tilmeldt: ons 22. mar 2006 12:29
18
Postnummer: 3230 Græsted
Saltvand siden?: 2007

Re: Undskylder...

Indlæg af cwdirect »

Idioten er mig og tro mig, havde jeg pengene lige nu havde han fået dem. men min situation er meget skidt og det ved Brian allerede. Jeg er igang med at skaffe dem...
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: Undskylder...

Indlæg af Brian C »

Tjah siden ovenstående indlæg er der sket....INTET!! i sagen, modtager ikke en gang svar på mails
så et par forslag til gode inkassofirmaer, da jeg nu har fået nok af at lege
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Undskylder...

Indlæg af wondersurfer »

søg efter dem der køre med no cure no pay

evt her www.amino.dk der er helt sikkert hjælp at hente
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"