Jeg bruger selv Rowa Phos. Men ved der er et andet mærke der er billigere og skulle komme fra samme samlebånd. Husker bare ikke hvad det heder og hvor det kan købes

Steen
Jeg klarer mig med den lille Hanna, som jeg har fuld tillid tilMoente skrev:Tak for svar, Steen. Det er godt nok noget af en måler, du har dig der. Kan den mindre Hanna Phosphate Checker gøre det eller er der andre alternativer, som ikke koster mig halvdelen af min SU?
bhjensen skrev:Jeg klarer mig med den lille Hanna, som jeg har fuld tillid tilMoente skrev:Tak for svar, Steen. Det er godt nok noget af en måler, du har dig der. Kan den mindre Hanna Phosphate Checker gøre det eller er der andre alternativer, som ikke koster mig halvdelen af min SU?
Det gjorde jeg engang, og jeg oplevede ikke noget med vandet. Brugte det til ferskvand, så der testede jeg overhovedet ikke på nogen måde, men hverken fisk eller planter ændrede sig.J. Andersen skrev:Hej Moente
Der stå et eller med at du samler dit vand i en murerbalje, er der ikke noget med at murerbaljer udgiver nogle stoffer som ikke er så gode?
Moente skrev:Det er det ikkeblå plastikspand.