Kan sku ikk lige huske navnet og har smidt toppen ud da jeg åbnede den? Men de kommer bare i de det bokse som
Mysis og alt det andet fryse fodder jeg har?
den slapper med i bunden men kan godt svømme rundt i hele akvarietMikas skrev:Svømmer den da andre steder end på bunden?
ja det er meget bedre billeder, du må komme og låne det når du er klar til nye billederMikas skrev:Det pynter du ikke har brugt din iPhone
Ja, den ser farlig udHan$en skrev:Så kom vagthunden også lige med
Ja, jeg blev sgu lidt bange for det store skrummelNicki Henriksen skrev:Ja, den ser farlig udHan$en skrev:Så kom vagthunden også lige med
Hvis jeg skal være ærlig er den lidt kedelig, den ligger bare inde i sin hule og glorLarsSteen skrev:hvordan går det the jaws ?
den er da vildt sjov, har den gjort nogle eller noget noget ?
den er mere farlig end hajenHan$en skrev:Ja, jeg blev sgu lidt bange for det store skrummelNicki Henriksen skrev:Ja, den ser farlig udHan$en skrev:Så kom vagthunden også lige med
Har kørt med dem snart 7 mdr. og jeg er glade for demKewin skrev:Det står skidegodt!
Ved godt at du ikke har kørt med de to LED moduler så længe, men kunne nu alligevel godt tænke mig at vide om du er tilfreds med det og eventuelle gode ting du har fået ud af at skifte til LED.
Jeg gav omkring 10 Kg for detAnders månsson skrev:hvad har akvarie og møbel kostet, hvis man må spørge?
mange tak Pederpeder skrev:Fanme' et flot stykke møbel og balje Nicki!!!
tak for detGino skrev:RIGTIGT flot balje! Det er super lækkert stilrent! det kan du roligt være stolt af:-)