Har blandt meget andet købt en slimline baggrund. Kan jeg lime den på med cyanoacrylat?
- og hvad med de små ind eller udgange der sidder i højre side...dem man kan lukke og åbne. Hvad skal man passe på i denne forbindelse?

bhjensen skrev:Jeg er ved at skulle starte et Boyu128 op (som førstegangs saltvandsbruger)
Har blandt meget andet købt en slimline baggrund. Kan jeg lime den på med cyanoacrylat?
- og hvad med de små ind eller udgange der sidder i højre side...dem man kan lukke og åbne. Hvad skal man passe på i denne forbindelse?

...og det har ikke givet problemer med cirkulationen??Gargoyle47 skrev:jeg lukkede alle mine indgange der i højre side, undtagen den øverste.

Beklager det dumme spørgsmål: men er det noget specielt silicone jeg skal bruge?Carsten skrev:bhjensen skrev:Jeg er ved at skulle starte et Boyu128 op (som førstegangs saltvandsbruger)
Brug silicone, det kan du få af igen, men det kan du bare ikke med 10 sekunders lim.
De små ind/udgange skal du selvfølgelig holde frie.

Nej slet ikke... Vandet løber ned fra øverste højre hjørne (tager Overfladevand) og bliver spyttet ud igen i venstre side når det er løbet igennem de forskellige kamrebhjensen skrev:...og det har ikke givet problemer med cirkulationen??Gargoyle47 skrev:jeg lukkede alle mine indgange der i højre side, undtagen den øverste.

ja det er dit retur hul/rør og er er kun 1 hul i alle boyu 128 Lbhjensen skrev:Hej igen...
Jeg vil da lige oplyse at den model af Boyu128 jeg har fået, kun er udstyret med et udløb i øverste højre hjørneog det lader jo til at være det optimale
Baggrunden fik jeg skåret så præcist at hverken lim eller silicone var nødvendigt