Problemer med akvarieudstyr.
- dekoin
- Rev haj

- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 9520 Skørping
- Geografisk sted: Rebild
Problemer med akvarieudstyr.
Har bestilt vare d. 3/4 fra akvarieudstyr.dk og de er ikke kommet endnu, når jeg ringer er der ingen der tager telefonen. Jeg har modtaget mail med at de har modtaget ordren. Er der nogen der har oplevet dette eller er jeg bare uheldig
VH dekoin alias Claus
- Carsten
- Rev haj

- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Problemer med akvarieudstyr.
Har du slet ikke bemærket den tråd der var om akvarieudstyr??dekoin skrev:Har bestilt vare d. 3/4 fra akvarieudstyr.dk og de er ikke kommet endnu, når jeg ringer er der ingen der tager telefonen. Jeg har modtaget mail med at de har modtaget ordren. Er der nogen der har oplevet dette eller er jeg bare uheldig
De har lukket og "butikken" eller rettere navnet er overtaget af en anden.
Hvorfor man så stadig kan bestille varer, skal jeg ikke kunne svare på, men det kunne være en fejl at siden ikke er lukket for det.
Hvilken adresse og hvilket telefon nummer står der??
- Fyensgade
- Foxface

- 16
- Postnummer: 2200 København N
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Kbh N
Hej, jeg har også en bestilling ude i cyberspace, men den er kun nogle dg gammel
- mht. hjemmesiden så er den nyligt opdateret i sortiment (2/5) og med nye åbningstider og adresse.
Min mail-faktura er også med den nye adresse så jeg tror da at hjemmesiden fortsætter.
Du kan tjekke din ordrestatus nederst på startsiden - min er blot registreret.
- mht. hjemmesiden så er den nyligt opdateret i sortiment (2/5) og med nye åbningstider og adresse.
Min mail-faktura er også med den nye adresse så jeg tror da at hjemmesiden fortsætter.
Du kan tjekke din ordrestatus nederst på startsiden - min er blot registreret.

...og 27L Softies fragmentakvarium
- Hougaard
- Æresmedlem

- Reactions: 6
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Jeg har besøgt deres nye butik, og de fortsætter - blot på en ny adresse og med en ny investor - Det er de samme folk, incl. Perlby'erne.
Så de er ikke lukket !
Så de er ikke lukket !
- JJ
- Rev Rokke

- 19
- Postnummer: 2730 Herlev
- Saltvand siden?: 2007
Rolig nu gutter!!!
Det er rigtigt de har lukket. Men i virkeligheden er butikken bare flyttet til en anden adresse. Den bliver stadig bestyrret af de samme mennesker.
Det at de ikke tager telefonen er ikke nogen nyhed. Det gjorde de heller aldrig på den gamle adresse! Men efter som de lige er flyttet kan jeg forsikre jer om at de stadig ligger i mega flytterod og har ret så travlt!
Det er synd at Dekoin ikke lige bor i nærheden, for det havde været meget nemmere at køre derud....
Det er rigtigt de har lukket. Men i virkeligheden er butikken bare flyttet til en anden adresse. Den bliver stadig bestyrret af de samme mennesker.
Det at de ikke tager telefonen er ikke nogen nyhed. Det gjorde de heller aldrig på den gamle adresse! Men efter som de lige er flyttet kan jeg forsikre jer om at de stadig ligger i mega flytterod og har ret så travlt!
Det er synd at Dekoin ikke lige bor i nærheden, for det havde været meget nemmere at køre derud....
576 lt. Mixed reef - 110 lt. sump
Giesemann Stellar 4x80 watt + 2 stk. Hydra 52 HD
Skimz leopard sl203 skummer
Octo Calreact 140 kalkreaktor med Kamoer doseringspumpe
2 stk. vortech mp40 & Ecotech vectra
Giesemann Stellar 4x80 watt + 2 stk. Hydra 52 HD
Skimz leopard sl203 skummer
Octo Calreact 140 kalkreaktor med Kamoer doseringspumpe
2 stk. vortech mp40 & Ecotech vectra
-
DanielXavier
- Rev Rokke

- 16
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Ballerup
Syntes ikke man bare skal tage det roligt..
Hvorfor skal man altid finde sig i hvad som helst..
Kiim dem ned, og send mails og bare bliv ved, det er sgu ikke dit problem at de flytter og ikke vælger at sætte tingene i bero.. Mon ikke de allerede viste at de skulle flytte d. 3/4 og at der ville være ny investor?...
Kiim dem ned, og send mails og bare bliv ved, det er sgu ikke dit problem at de flytter og ikke vælger at sætte tingene i bero.. Mon ikke de allerede viste at de skulle flytte d. 3/4 og at der ville være ny investor?...
- dekoin
- Rev haj

- 18
Den ligger lige til højre benet, men jeg tror nu lige jeg tager det lidt med ro og venter. Tak for svareneDanielXavier skrev:Syntes ikke man bare skal tage det roligt..
VH dekoin alias Claus
- Carsten
- Rev haj

- 21
OK! Så de tidligere chefer fulgte med i købet. Plejer man ikke at fyre dem som det første??Hougaard skrev:Jeg har besøgt deres nye butik, og de fortsætter - blot på en ny adresse og med en ny investor - Det er de samme folk, incl. Perlby'erne.
Så de er ikke lukket !
Butikken, er den bygget om, så det kan fungere som en akvariebutik, eller er det stadig en autohandel?
-
spdiving
Er det samme folk der står i butikken så tror jeg desvære ikke de levere bedre services end før de "solgte butikken" så mon ikke det bare er som det plejer ringe services.
Steen
Steen
- Hougaard
- Æresmedlem

- Reactions: 6
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Nu tror jeg ikke man kan sammenligne akvariebranchen med den virkelige verdenCarsten skrev:OK! Så de tidligere chefer fulgte med i købet. Plejer man ikke at fyre dem som det første??
Butikken, er den bygget om, så det kan fungere som en akvariebutik, eller er det stadig en autohandel?
De byggede stadig om da jeg var der - men det ambitionsniveau jeg så, indikerede bestemt et højere aktivitetsniveau end det vi har set gennem de sidste par år.
- Carsten
- Rev haj

- 21
Det kunne vel også kun gå den vej. Det virkede som om de totalt tabte tråden for ca 5 år siden.
-
spdiving
Ikke fordi jeg ikke ville være optimist så tror jeg ikke på at de kan holde en ny stil ret længe før de vender tilbage til den gamle rytme. Det bedste havde været at de skiftede personalet ud så nye kræfter med mere mod havde taget over.
Steen
Steen
- Carsten
- Rev haj

- 21
En del af dem der arbejde i den gamle akvarieudstyr, må de have fået fra kommunen med tilskud til tung i arbejde.
- dekoin
- Rev haj

- 18
Betryggende det I skriver. Håber da bare jeg får mine ting
VH dekoin alias Claus
- dekoin
- Rev haj