Tak allesammen, glad for i synes om det, kig endelig forbi, hvis i på et tidspunkt er i nærheden af Hovedbanen i KBH.
Claves: Jeg laver lige en tråd ved lejlighed om ophænget. Det er lavet af en smed efter han, jeg og en anden havde brainstormet lidt. Det tog 3 forsøg (3 x beslag) før det spillede. Ikke fordi det var svært, men fordi væggen har et indhak og det skulle vi lige spore os frem til hvordan vi skulle løse.
Jeg ved ikke præcis hvad der er brugt af $ på hele setup'et, men det er på den forkerte side af 50k og så kommer der jo nok en køler til og alt det sjove indhold.
Lord Mike: Tak

Ja jeg venter, intet problem der. Nu har jeg ventet 5½ måned på at komme igang, så kan jeg godt vente lidt med at fylde op
Brizz: Jo Reef'en tager meget plads, men jeg synes det er blevet godt og Reefen skal nok virke som LS med tiden, godt nok ikke på fuldt niveau, men med 80 kg reef og 20 kg LS og Schuran 150 så skal vandet nok blive rent og dyrene sunde
Ja det var mig i klovnen

Held og lykke med flytningen, sig til hvis du skal have en hånd.
JJ: Nej der er ikke plads til mere, vil gerne stadig have svømmeplads og dybde. Og ja det håber jeg også
HR. C: Ja det ville jeg skulle, men det ville sagtens kunne laves i en version hvor du kunne ændre højde. Det satser jeg dog ikke på jeg får brug for. Ophænget passer i højden til overkassen, som dækker 5 cm af akvariet og 15 cm over.
588L, speciel møbel i hvid autolak + sump, hydralik ophængt Riga Power 2X250W4x54t5, Schuran 150, wavebox, Red Dragon 6500, Tunze 6100, Koralin 150, Sander ozon, Deltec 39w UV, Titan 1500 køler, IKS, IKS Vandniveau, reef på side og baggrund og 400l/dag Osmose - og en drænet konto

:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=8770