Camera forespørgsel....?
- Valentin
- Rev haj

- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Silkeborg/linå
Camera forespørgsel....?
Har et nyt og smart sony cyper shot camera som helt sikkert tager rigtig lækre billeder af alt muligt....konen og naturen..gg.. Men min dejlige smukke hobby kan det sku ikke tage billeder af, slet ikke skarpe som mange af jer andre.. Har dog en kammi med et fedt og dyrt camera som tager de vildeste billeder og man kan jo nok lokke lidt ..... Men hva skal man slippe for et ok lækkert camera som selvfølgelig er til at betale sig fra, men som ahr den egenskab at tage billeder under vores lys..... Har hqi 250w....Dog kun en.....lille bitte.....gg....
Mvh Troels
Mvh Troels
Mvh Troels
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
-
Marco R
- Rev haj

- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Re: Camera forespørgsel....?
Du har PB 
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
- Valentin
- Rev haj

- 16
yes....det er sku et lækkert et....
Hele linket skal med, for at finde siden....
http://www.wupti.com/Produkter/VBA250K0 ... artnersite
Hele linket skal med, for at finde siden....
http://www.wupti.com/Produkter/VBA250K0 ... artnersite
Mvh Troels
- amddurin
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 4700 Næstved
- Geografisk sted: Næstved
- Kontakt:
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62" onclick="window.open(this.href);return false; (Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2" onclick="window.open(this.href);return false;)
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62" onclick="window.open(this.href);return false; (Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2" onclick="window.open(this.href);return false;)
- KimJ
- Foxface

- 17
- Postnummer: 4863 Eskilstrup
- Saltvand siden?: 1979
- Geografisk sted: Falster
- Kontakt:
Generelt set, er DSLR kamera bedst egnede til akvariefotografering, og det gælder ikke mindst, hvis man vil gøre sig håb om at kunne tage billederne uden at bruge flash.
Hvilket mærke/model man er bedst tjent med, er i høj grad et spørgsmål om personlige preferencer og økonomi.
Hvilket mærke/model man er bedst tjent med, er i høj grad et spørgsmål om personlige preferencer og økonomi.
- Fiskeminister
- Palet kirurg

- 16
- Postnummer: 6000 Kolding
- Geografisk sted: Kolding
Du kan da lige sende de billeder af konen, så kan jeg da hurtigt vudere om det er et godt kamera du har heheValentin skrev:Har et nyt og smart sony cyper shot camera som helt sikkert tager rigtig lækre billeder af alt muligt....konen og naturen..gg.. Men min dejlige smukke hobby kan det sku ikke tage billeder af, slet ikke skarpe som mange af jer andre.. Har dog en kammi med et fedt og dyrt camera som tager de vildeste billeder og man kan jo nok lokke lidt ..... Men hva skal man slippe for et ok lækkert camera som selvfølgelig er til at betale sig fra, men som ahr den egenskab at tage billeder under vores lys..... Har hqi 250w....Dog kun en.....lille bitte.....gg....
Mvh Troels
Igang med større balje projekt.. 760l... Ting tager tid... !
Jeg vil nu hellere ha mig et " hand job " end jeg vil gå arbejdsløs... !
Jeg vil nu hellere ha mig et " hand job " end jeg vil gå arbejdsløs... !
-
Marco R
- Rev haj

- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Ja vi skal nok vurdere *GG* Ansigtet fejler ikke nogetFiskeminister skrev:Du kan da lige sende de billeder af konen, så kan jeg da hurtigt vudere om det er et godt kamera du har heheValentin skrev:Har et nyt og smart sony cyper shot camera som helt sikkert tager rigtig lækre billeder af alt muligt....konen og naturen..gg.. Men min dejlige smukke hobby kan det sku ikke tage billeder af, slet ikke skarpe som mange af jer andre.. Har dog en kammi med et fedt og dyrt camera som tager de vildeste billeder og man kan jo nok lokke lidt ..... Men hva skal man slippe for et ok lækkert camera som selvfølgelig er til at betale sig fra, men som ahr den egenskab at tage billeder under vores lys..... Har hqi 250w....Dog kun en.....lille bitte.....gg....
Mvh Troels
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
Marco R[/center]
- Valentin
- Rev haj

- 16
He he..... Billeder af konen.....dem har jeg sku da slidt op....griner....
Nå lidt mere seriøs....ka se der er en del man skal tage hensyn til....men omkring en 3000 kr så er man rimelig godt kørende.... Så et camera i en butik idag som var vandtæt ned til 30 m ..ved bare ikke hvor godt det så var, ham i butikken sagde jo selvfølgelig at det var det vildeste.... Der var næsten ikke den itng det camera ikke kunne..gg..
Nå lidt mere seriøs....ka se der er en del man skal tage hensyn til....men omkring en 3000 kr så er man rimelig godt kørende.... Så et camera i en butik idag som var vandtæt ned til 30 m ..ved bare ikke hvor godt det så var, ham i butikken sagde jo selvfølgelig at det var det vildeste.... Der var næsten ikke den itng det camera ikke kunne..gg..
Mvh Troels